NO! HELP ME!

336 10 4
                                    

AUTORS NOTE:

AAAAW! Spaannnuuuuund!!

Benieuwd hoe het verder loopt?

LEES MAAR!:O

VOTE? COMMENT?

PLEEEZ? DOE HET VOOR MIJ!:D

VEEL POV'S IN DEZE CHAPTER!

XXX DUOPELOTTIE IN EEN POTTIE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV HARRY

'NOO! ELIZABETH!' Schreeuw ik nog, maar het is te laat..

We zien Elizabeth verdwijnen samen met de rest van de mannen en ik ren erachter aan.

Nog nooit heb ik zo hard gerend!

Ze fluisterde nog iets tegen de man die haar vast hield, het leek alsof ze hem herkende?!

Waardoor ze nog een klap kreeg..

Op haar hele lichaam zat bloed...

Dit kan nooit goed gaan!

Ik kijk achter me, de jongens zie ik nergens meer....

'NO PLEASE! LET HER GO! TAKE ME! NOT HER!'

De man draait zich om, geeft me een keiharde klap in mijn gezicht waardoor alles zwart word...

Het laatste wat ik hoor is Elizabeth's stem: 'NOOO! NOT HARRY! LUCAS YOU'LL DIE IF YOU DO SOMETHING TO HIM! AND...' Ze zegt nog meer, maar ik kan het niet meer verstaan, het laatste wat ik opvang is '.....I LOVE HIM, NOT YOU!' 

Daarna loop ik in een zwart oneindig gat......

POV ELIZABETH

'NO PLEASE! LET HER GO! TAKE ME! NOT HER!' Zegt Harry, voordat Klaas zich omdraait en hem een klap geeft in zijn gezeicht...!

NEE! LAAT HARRY MET RUST, wil ik schreeuwen, maar mijn keel is droog..

Ik raap al mijn moed bij elkaar en roep op mijn hardst(met de hoop dat de andere jongens het horen en Harry vinden) 

'NOOO! NOT HARRY! LUCAS YOU'LL DIE IF YOU DO SOMETHING TO HIM! AND YOU'LL HATE THE DAY YOU'RE BORN! I DON'T MIND IF I GO IN JAIL! I LOVE HIM, NOT YOU!'

OW SHIT!

Dat had ik beter niet kunnen zeggen..!

Ik weet dat hij dit niet leuk vind en Harry het liefst nu wil vermoorden...:o

Lucas loopt op me af, slaat me ontzettend hard, gooit me over zijn schouder, zegt nog wat tegen de andere mannen en daarna vallen mijn ogen ook dicht...

POV LIAM

OH NEE!

Harry is achter Elizabeth aan gerend..!

'FOLLOW HIM!' Hoor ik Zayn nog schreeuwen, we rennen allebei Harry achterna.

'He's to fast...!' Zeg ik buiten adem...

'HARRY?' Schreeuw ik met mijn laatste adem en laat me dan op de grond vallen...

Dit loopt niet goed af..!

POV NIALL

OOOH IK HEB ZO'N HONGER!

Wacht eens..?

'LOUIS? Where's Elizabeth? I need food! She is gone for too long!' 'Haha Niall, that rymes:D' Zegt Louis lachend.

Langzaam komt er ook een glimlach op mijn gezicht.

Dan weet ik weer wat er aan de hand was..!

'Louis seriously, where is she? Maybe something happend to her!' Zeg ik, nu toch wel een beetje bang.

We hebben op het strand een groot SOS teken gemaakt en we hebben ook bijna het hutje af, Elizabeth had aardig wat koffers gevonden met handige spullen, kleren enzo erin.

Het bleek dus ook dat één van de doden een dokter was(klinkt raar vind je niet?).

'You're right.... We have to look for her!' Zegt Louis die al zijn spullen neerlegt en gauw naar het bos toeloopt waar Elizabeth in ging toen ze opzoek ging naar meer spullen.

We zoeken overal en roepen, maar nergens zie of hoor ik Elizabeth..!

Nu begin ik me echt zorgen te maken....

POV LOUIS

Niall heeft gelijk....

Elizabeth blijft wel heel erg lang weg!

Wat als haar iets overkomen is?!

Ik hoop het niet....

Het voelt alsof ik haar al jaren ken!

Ze is super aardig, lief en volgens mij vind Harry haar wel leuk!

Maar ik wil liever niet dat hun verkering krijgen...!

Harry is en blijft een flirt...!

Zometeen dumpt hij haar en is haar hart gebroken...

Dat gun ik haar niet!

We roepen overal, maar nergens zien of horen we haar....

Opeens hoor ik Elizabeth schreeuwen.

'NIALL! DID YOU HEAR THAT?' Schreeuw ik naar hem.

We rennen op het geluid af, en wat we daar aantreffen...

Without You (a One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now