IS IT YOU?

328 5 6
                                    

AUTORS NOTE:

DAAR ISSIEEE DAN!!

Weer een chapter:D

Veel plezier!:D

VOTE? COMMENTS?

Weer hetzelfde xD

xxxx DUOPELOTTIE, LOTTIE IN EEN POTTIE!:p

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV ELIZABETH

Ik kijk lachend de jongens na, als dat maar goed gaat!

Zelf loop ik ook het bos in, alleen dan de andere kant op.

Ik mis Harry zo erg!

Oh nee!

Wat zeg ik nu?

Ben ik verliefd op Harry?!

Ik ken hem nog maar net!

Als hij en de andere jongens maar niet dood zijn..

Nu komt toch eindelijk dat scouten van pas!:D

Vroeger vond ik het altijd super leuk, maar nu ben ik gewoon te oud en wil eraf, nu ben ik er ook af, maar dat is omdat we nu verhuizen naar Amerika..

Ooow wat mis ik mam....

Pap mis ik niet eens, dat komt vooral omdat hij nu alweer een nieuwe vriendin heeft en omdat mijn moeder me heeft verteld waarom ze zomaar gingen scheiden; mijn vader is vreemdgegaan....

Ik kijk wat om me heen en zie daar een klein meertje, met een grote open plek, daar kan je mooi een huisje bouwen!

Snel ren ik weer terug naar de jongens.

'GUYS! FOLLOW ME!' Zeg ik terwijl ik al weer terug ren.

Gelukkig volgen de jongens me wel!

Anders was het echt een afgang geweest...

Als we bij de open plek zijn, staren ze me met open mond aan.

'OOOOW MY GAAWD! IT'S BEAUTIFUL!' Zegt Louis terwijl hij wat riet naast het meertje begint te plukken.

'What are you doing Louis?', zeg ik. 'This reed is handy, we can make a roof of it, or we can make a bag for stuff or something!'

Niall loopt terug naar de plek waar we net waren om de spullen te halen, terwijl ik Louis help.

'I'll continue to look for food, are you going further?' Vraag ik aan Louis die begonnen is delen van ijzer in de grond te zetten.

'Yeah, that's good, I'll say it to Niall, BYE!'

Hij kijkt geen enkel moment naar me, hij is veel te druk bezig.

'Alright, BYE'

Ik loop weer verder het bos in, totdat ik opeens aan mijn armen vast word gehouden en naar achteren wordt getrokken.

Ik probeer te kijken wie het is, maar dan krijg ik een harde stomp in mijn buik, en een doek met een vies ruikend spul voor mijn mond..

Dan word alles zwart..

------------------------------------------------------------------------

AUTORS NOTE:

IK WEET HET!!!

Heel kort stukjee...

Enig idee wat er gaat gebeuren?

Ik wel!*evil*

Hebben jullie ideeën?

Laat ze horen!:D

xxx LOTTTTTIEEEEE

Without You (a One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now