AUTORS NOTE:
HEEE!
VINDEN JULLIE HET NIET EEN BEETJE SAAI WORDEN?;O
XXXX
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POV ELIZABETH
HET IS GELUKT!
Mathilde en ik hebben een vlot gebouwd en zijn nu naar opweg naar het eilnadje naast ons!:D
'Hoorde jij dat ook? Dat klonk als een boot!' Schreeuwt Mathilde naar me.
Zou het?
Zou het echt een boot zijn?
Nee, vast niet, we zitten nu al best wel lang op dit eiland en ik begin steeds dunner te worden...
Waarschijnlijk wil Mathilde hier zo graag weg dat ze dingen begint te zien die er niet zijn..!
'Mathilde, ik denk het eigenlijk niet, sorry... Waarschijnlijk is het gewoon je verbeelding joh!' Zeg ik uiteindelijk maar.
Wat moet ik anders zeggen?!
Het duurt niet eens heel erg lang om op het eilandje te komen.
'WOW! Dit eiland is veel groter dan de onze! Mathilde?! Waar ben je?!'
Waar is Mathilde nou gebleven?
'Hier ben ik!' Gilt ze opeens, ik moet lachen als ik haar begraven in het zand, zie liggen.
'Mathilde je bent echt gek! Maar ik weet misschien waar de jongens zijn! Want dit is het eiland waar ik eerst ook zat, kijk maar!' Zeg ik wijzend op een stuk van het vliegtuig.
'Je hebt gelijk! Kom op dan!? We gaan erheen!'
NA LANG, MAAR DAN OOK ECHT LANG, HET EILAND AFGEZOCHT TE HEBBEN:
'Ehm... Elizabeth? Ik denk dat ze hier niet meer zijn...!' Mathilde slaat een arm om me heen.
'Ik weet het...*zucht* Wat als Lucas ze wat heeft aangedaan!?'
Mathilde weet alles over Lucas en alles wat er is gebeurd.
Ze vond het ook vreselijk voor me...
Ik ben echt doodmoe...
'Mathilde? We kunnen beter terug gaan naar ons eiland, dit huisje is ingestord' zeg ik terwijl ik knik naar het huisje dat Niall en Louis hadden gebouwd.
Ik hoop dat Harry nog leeft!
Wat als Lucas hem wat heeft aangedaan!?'
'Je hebt gelijk, waarschijnlijk is hier toch niemand die ons wil kidnappen om naar Londen te brengen...' Zegt Mathilde zuchtend, ja, Mathilde komt ook uit Londen!:D
We stappen weer op het vlot om weer naar "huis" te gaan.
Waarschijnlijk heeft de wereld de zoektocht naar ons allang weer opgegeven....
We zullen hier vast en zeker sterven...!
POV HARRY
Nog steeds geen spoor van Elizabeth!
Waar kan ze zijn?!
We hebben besloten om hier te blijven, Niall en Louis hadden het huisje waar we eerst "woonden" helemaal kapot gemaakt, geen flauw idee waarom..!?
Ze hadden er wel veel plezier in..:P
'Guys? Shall we get some sleep?' Zayn ziet er erg vermoeid uit...!
YOU ARE READING
Without You (a One Direction Fanfic)
Teen FictionNou, dit ben ik dan, Elizabeth de Bruijn, 18 jaar en had (met een nadruk op HAD) een perfect leven totdat;