WHAT ABOUT

282 6 1
                                    

AUTORS NOTE:

OOOOOWH MYY CARROTS!

Donderdag vlogen er allemaal helikopters en zoekmiddelen rond bij school!:O

Onze muziek leraar(Sjef:D) vertelde dat er een gewapende man liep!

Was ook nog eens echt waar!:O

En natuurlijk moest ik precies langs die weg...!

ENG!

OWJA NIALL WAS JARIGG!!!!:D

SORRY DAT HET ZOLANG DUURDE....

xxx

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV HARRY

Hmmm.....

Louis heeft samen met Niall een mooi stevig huisje gebouwd!

Je kon er makkelijk in leven voor een jaar of 2, er is water, veel fruitbomen enzo, maar ik wil toch liever naar huis....!

Ik weet echt niet wat we moeten doen nu, we hebben gister het hele eiland onderzocht, maar nergens hebben we Elizabeth gevonden....

IK MIS HAAR!

IK WIL HAAR NU TERUG EN VERTELLEN DAT IK VAN HAAR HOU!

Waarom is dit zo ingewikkeld?

POV LUCAS

YEEESS!

Het is gelukt!

Ik heb Elizabeth weggehaald bij de persoon waar ze duidelijk van hield...!

Waarom vind ze mij niet leuk?

Eigenlijk snap ik zelf ook niet waarom ik dit doe..

Waarom Elizabeth?

Omdat ze zo ontzettend aardig is?

Mooi is?

Precies is wat ik in een meisje zoek?

Ik weet het zelf niet...

Misschien komt het wel door mijn vader.....

Mijn echte vader, niet Peter..

Peter is echt vreselijk aardig, hij zou je nooit wat aan doen!

Maar mijn vader wel...

FLASHBACK

'Hee pap! Wat doe je?' Vraag ik terwijl ik naar hem toe loop, hij zit achter de laptop.

Razendsnel draait hij zich om en wil de laptop dichtklappen, maar hij is te laat.....

Ik heb het al gezien....

'Pap? Wat was dat? Waarom chat jij met een meisje? Ze is niet eens van jou leeftijd!' Vraag ik. Waarom chat hij met een meisje genaamd "Isabel"?

Ze was misschien net 15, ze leek nog niet erg oud!

'Niks Lucas, ga maar iets van huiswerk maken, ofzoiets.' Zegt hij terwijl hij me een dodelijke blik geeft.

'Pap? Alsjeblieft vertel het me! Ik word niet boos ofzo! Ik wil gewoon weten wat er is! Dan hoef je ook niets voor me te verbergen!'

Waarom doet hij zo raar?

Ik mag toch wel weten waar hij mee bezig is?

Misschien kan ik hem helpen ofzo?

Ik hoor hem zuchten, een tijd lang is het stil, maar dan begint hij toch te praten....

'Goed dan jongen, maar niet zeuren okay? Ik heb een plan bedacht om geld te verdienen! Ik chat met meisjes van rond de 15, uiteindelijk maken we een afspraak om elkaar te onmoeten en dan ga ik eerst met haar naar bed, daarna al mijn vrienden, want die helpen me! Jij mag ook wel een keertje als je wilt?' Mijn vader zegt het zo vrolijk dat ik bijna moet kotsen!

Dit meen je toch niet?

Mijn vader ziet mijn gezicht, 'Jaa jongen, had het dan niet gevraagd! Nu moet je me wel helpen!', zegt hij, er komt een gemeen lachje op zijn gezicht....

'Je bent net zoals die domme wichten!(AUTORS NOTE: NIKS PERSOONLIJKS VOOR DE MEIDEN!! IK BEN ZELF OOK EEN MEISJE DUS!)

Zij denken gewoon even naar de politie te kunnen stappen, maar ik heb vrienden die helpen, dus als ik in de bajes beland, pakken mijn vrienden haar wel! Dat is het zelfde als bij jou, jij weet nu van ons plan af, dus je moet ons wel helpen!'

De gemene lach wordt alleen maar groter...

Nu hou ik het echt niet meer en ren naar de wc om over te geven....

WAT MOET IK NU DOEN?!

EIND FLASHBACK

Misschien dat ik daarom zo doe tegen Elizabeth?

Ik ben het misschien ondertussen wel gewend!

OH NEE!

IK WIL MIJN VADER NIET OPVOLGEN!

AUTORS NOTE:

Ik weet het, ik weet het...

Klein stukje, maar dat komt door dat (sorry voor het woord) KLOTE HUISWERK!

GRRRRR

Without You (a One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now