arrogant (2)

4 1 0
                                    

5.30 petang

-Farylia pov-

YEAY akhirnya dah boleh balik! Walaupon aku bos,aku tak boleh balik sesuka hati sebab banyak lagi fail yang aku tak tandatangan lagi haih.kalau aku balik sapa yang nak buat hmm.

Aku berjalan dengan gaya seorang model.maklumlah aku bekas model hoho *kembang* sambil cermin mata aku yang berjenama gucci berwarna hitam terletak di atas batang hidung mancung aku ni hehe.

Hmm aku rasa aku nak singgah cafe lah.haus pulak. Rasa rindu nak minum latte hehe.

-jungkook pov-

Aku berjalan dengan bergayanya ke cafe yang aku terjumpa perempuan gila tadi pagi tu.

Setelah tiba di cafe tersebut aku ternampak seorang gadis cantik yang tinggi lampai sambil memakai cermin mata mahal sedang duduk di meja bahagian tepi tingkap.

Aku rasa familiar lah. Sape eh?

Uish dia pandang aku lah wei !okay cover cool. Buat tak tau je.

TAK BOLEH ! ASAL DIA CANTIK SANGAT ehem maap.

Aku terperasan sesuatu..

itu.

PEREMPUAN

GILA

PAGI

TADI !

-farylia pov-

Aku yang sedang mengelamun selepas aku selesai order minuman,terperasan sesuatu iaitu seorang manusia yang aku dah plan nak cari sampai lubang cacing. Korang tau sape en?

Aku terus pandang lelaki tu hingga lelaki tersebut menoleh memandang ku dengan muka dinginnya.

Oh kau nak buat muka dingin ye? Kau hingat kau sorang je boleh jadi dingin? Haku pon boleh lah!

Aku terus ketatkan muka apabila mata kami bertembung antara satu sama lain.

Aku lihat dia sedang berjalan untuk mencari tempat duduk tetapi nasib lelaki tu malang gila HAHA sebab meja dekat dalam cafe ni semua dah penuh HAHAHA serve you right! Padan muka kau.

-jungkook pov-

Seusai aku order minuman, aku terus bergerak untuk mencari meja.

Cari punya cari punya cari.. meja semua penuh ! HUAAA mana nak duduk ni??

Aku terpandang meja perempuan gila tu masih kosong jadi aku dengan muka masih cover hensem dan berlagak, mula berjalan ke arah perempuan tu.

"Ehem" dehemku untuk memanggil perempuan tu dengan gaya macho hehe.

Aku lihat perempuan itu menoleh dengan muka angkuh.

"Kau nak apa datang sini? Ade urusan? Kalau tak da sila blah" ujar perempuan gila tu dengan belagak.

EH KAU. AKU TEGUR BEBAIK EN PEHAL BERLAGAK NAMAPUSH NI?

Aku dengan muka selamba dan buat bodoh je aku duduk di kerusi depan perempuan ni. Mampush ler ni bukan kerusi dia en so sukahati aku lah nak duduk mana hmph !

End jungkook pov

-farylia pov-

Hmph! Benci pulak aku tengok muka lelaki ni. Meh sini aku basuh dia pasal pagi tadi.

"Hei lelaki yang aku tak tau nama kau sapa! Kau ingat kau kaya,hensem,tinggi kau boleh lari dari bayar baju mahal aku yang kau rosakkan pagi tadi? Hell no! Aku nak kau bayar sekarang jugak!"kata ku dengan nada tidak sopan.

arrogant    -jungkook BTSWhere stories live. Discover now