Author pov
"Kau buat Kat sini?semak la. Aku nak release tension pon tak menjadi" kata jungkook dengan Nada menyampahnya.
"Siapa ni fary? Kawan kau Ke?"Yoongi menyampuk apabila melihat farylia hampir hampir menerkam orang dihadapan mereka ni.
"Tak lah. Aku tak kenal pon. Mungkin tukang kutip sampah agaknya. Eh kita pergi Sana jom. Jangan kacau orang ni nak sapu sampah. Hah bang, alang - alang sapu diri tu sekali, harap sedar diri abang tu sampah ye. Mekaseh. Jom yoongi! " kata farylia dengan Nada sarkastik.
"Eh biadab punya perempuan--"
"Dik, nah aiskrim adik dah nak cair dah ni. Dari tadi pakcik tunggu ni. "Ujar pakcik jual aiskrim tu.
"Sorry pakcik saya tak perasan. Berapa harga? "
"4000 won"
Farylia pov
Aku duduk dekat bangku dengan yoongi.sakit hati betul lah dengan Si mamat berlagak tu. Hmph!
"Kau okay tak ni? Kau kenal Ke lelaki tadi tu? Asal kau macam bermusuh dengan dia? Macam mana korang kenal? Kau ni sapa? Aku sapa? Kenapa aku banyak Tanya ni? "Yoongi dah mula melalut. Datanglah tu penyakjt budu dia tu.
"Dia tak De sesapa and aku rasa kau tak perlu kot kenal dia"balas Ku ringkas dengan muka dingin.
Sayang sayang sayang~
Kamu dah berpunya~
Tertutup sudah bagiku kesempatan~
Dan buk--"Ye hello? Ye ye saya datang sekarang. 5 minutes. "Yoongi bercakap di telefonnya.
"Kau masih pakai ringtone lagu mamat curang sampai 4 Kali tu? "
Tanya Ku sambil mengangkat kening."SALAH KE HAALAH"yoong mula mental sampai jerit jerit.
"AKU TAK CAKAP SALAH LAH BANGANG, AKU TANYA JE EN. ha kenapa pekerja kau call? "Bidasku kemudian aku kembali ke topik tadi.
"EH HAAHLAH AKU ADA KERJA BANGANG KANG MATI ANAK ORANG BILA TAK DE DOKTOR DATANG RAWAT DIA"yoongi mental, sekali lagi.
"Tak payah jerit budu, baik kau blah cepat"kataku sambil menolak yoongi sampai tersungkur sungkur dia berlari HAHA
"Again, alone. Why am I such a loner? Huhu" rintih Ku seorang diri.
Aku ternampak Ade tenpat sewa basikal dekat tepi hangang park ni. Emm nak sewa lah! Boleh jalan jalan hehe.
Aku berjalan ke tempat tersebut Dan membayar duit sewa untuk satu jam.
Dan aku mula mengayuh basikal tersebut.
End farylia pov
Jungkook pov
Aku jalan jalan sambil makan aiskrim yang dah cair tadi. Jalan punya jalan punya jalan tiba tiba aku terperasan dekat tepi aku ni Ade perempuan bawak basikal sambil main telefon.
Aku terkaku bila basikal dia menuju ke arah aku dan perempuan tu tak perasan pon Ade orang dekat depan dia!
Basikal tersebut senakin dekat dan--
Author pov
Bushh!!
"Adoiii!! "
"Aww sakitnya tangan dengan perut aku! Siyal lah! Bawak basikal tu betul betul lah! "
Terdengar keluh kesah dua orang yang berlainan jantina tersebut.
YOU ARE READING
arrogant -jungkook BTS
Romanceapabila CEO syarikat jeon's building berjumpa secara tidak sengaja dengan CEO syarikat farylia building. "eh mak kau terkejut !" latah seorang gadis tinggi lampai bak model antarabangsa sambil menangkap cermin mata hitam jenama gucci nya yang berter...