8. Fejezet

369 12 5
                                    

Már két hete, hogy Harley-val eljöttünk Gotham-ből. Jó volt végre a városon kívül lenni. Láttam, hogy Frost kissé gyanakvóan néz Harley-ra, de ennek nem igazán kerítettem nagy feneket, inkább tervezgettem a visszatérésemet Gotham-be. Valami nagyon drámait akartam, ezért minden létező eszközömet be kellett vetnem. Szerencsére a bár továbbra is termelte a pénzt, így az anyagi csőd nem fenyegetett. Sokszor csak feküdtem a medencében és hagytam, hogy a személyzet kiszolgáljon. Ha nem lazultam, akkor vagy keményen edzettem, vagy Harley-val voltam. Frost-nak kiadtam feladatba, hogy kerítsen annyi robbanóanyagot, amennyit csak tud. Még nem volt tervem, de elképzeléseim már igen.
Egyik nap, amikor a medencében ültem és iszogattam Harley sétált be a terembe. Strandpapucs és fürdőköpeny volt rajta.
- Beszállhatok én is, Puddin? - kérdezte mosolyogva.
Erre én is elmosolyodtam és leraktam italomat.
- Persze. Elég nagy ez a medence kettőnknek is.
Harley egy laza mozdulattal levette a fürdőköpenyt, megvillantva mi van alatta. Egy kék-piros melltartó és egy hozzá illő fürdő bugyi volt alatta.
- Ez aztán nem rossz. - mondtam.
Harley lassan besétált a medencébe, majd elmerült a vízben és úszkálni kezdett. Néha feljött, hogy pótolja a levegőt, de utána egyből visszamerült. Csak mosolyogva néztem ahogy szórakozik, majd újból kezembe vettem a koktélt és iszogatni kezdtem.
A terembe egyszer csak Frost lépettbe. Éppen kinyomta a telefonját, majd zsebre rakta. Látszott arcán az öröm.
- Na ki intézett egy nagy adag robbanószert? - kérdezte mosolyogva.
Én kipattantam a vízből és koktélomat a magasba emeltem.
- Csak nem az én kis Frost-om? - kérdeztem szinte már nevetve.
- Dehogy nem! Holnap estére a kikötőben lesz. Odamegyünk, felnyaljuk az árut és jövünk is el. - mondta el tervét.
- Remek! - kiáltottam fel - Három nap és Gotham a tűzijátékok városa lesz! - kacagtam fel.
Harley hirtelen feljött a víz alól és csillogó szemekkel rám nézett.
- Jól hallom Puddin? Megyünk vissza Gotham-be? - jött ki a medencéből.
- Úgy bizony bébi. És újra mi leszünk a királya és királynője! - nevettem fel.
Harley felvette a papucsát, majd felém kezdett rohanni. Amikor elért hirtelen az ölembe ugrott és csókolgatni kezdett.
- Ez az! - mondta, majd leugrott az ölemből és a szobánk felé vette az irányt.
Frost utána nézett, majd vissza rám.
- Legalább valaki örül, hogy visszamehet abba a porfészekbe. - mondta.
Közelebb léptem Frost-hoz és kezemet a szája elé tettem, mintha mosolyogna.
- Én is örömmel megyek vissza Gotham-be. Hiányzik egy régi ismerős. - mosolyodtam el, majd elengedtem Frost-ot és én is visszamentem a szobámba.
Harley, már egy táskába pakolgatta a ruháit, majd amikor beléptem rám nézett.
- Szerinted, mit vegyek fel? Túl sok rucim van és nem tudok dönteni. - mondta.
Én mögé léptem és átkaroltam a derekát, majd nyakát kezdtem csókolgatni.
- Nekem mindenben tetszel, de a legjobb amikor nincs rajtad semmi. - mosolyodtam el.
Harley egy hirtelen mozdulattal megfordult, átkarolta nyakamat, majd lehúzott magához és megcsókolt.
- Az a látvány, csak magának jár, Mr. J. - harapta be alsó ajkát, majd a szekrényéhez szökdelt.
Elkezdte átnézni ruháit, majd kivett egy neccharisnyát.
- Ez biztos! - kiáltott fel, majd az ágyra tette a ruhadarabot és tovább keresgélt a szekrényében.
Én leültem az ágyra és csendben néztem ahogy Harley hol lábujjhelyre áll, hol leguggol.
- Imádom ezt a lányt. - gondoltam magamban - Ő a legjobb dolog ami valaha velem történt.
Harley hirtelen kihúzta a kék piros dzsekijét és rövidnadrágját.
- Ez az! Ezeket kerestem! - ugrándozott visítva, majd elkezdte ledobni magáról a vizes fürdőruhát - Tetszik a látvány, Mr. J? - kérdezte kacér mosollyal a száján.
Alul az egyik lábát a másikra hajtotta, felült pedig egyik kezét végig vezette mellein és így takarta magát.
- A tetszik nem éppen a jó kifejezés. - álltam fel az ágyról és megindultam felé, majd amikor már csak két lépésnyire voltam tőle, ő a másik kezét mellkasomra tette.
- Lassan a testtel Puddin! - állított meg, majd kezével jelezte, hogy forduljak meg - Nem leskelődünk!
Arcomról a vigyor egy pillanat alatt elhalványult.
- Ez most komoly? - kérdeztem - Mintha nem láttalak volna már meztelenül vagy ezerszer. - mondtam, majd morogva elfordultam Harley-tól.
- Köszönöm! - mondta lágy kislányos hangján.
Hallottam, hogy veszi fel ruháit, majd egyszer csak átölelt hátulról.
- Készen is vagyok! - mosolygott rám, majd egy puszit nyomott arcomra.
Felkapta a táskáját és megindult a garázs felé.
Én a szobában maradtam, hogy én is felöltözzek. Levettem a fürdőnadrágot, majd a szekrényhez mentem. Kivettem belőle egy mintás, fekete öltönyt és a hozzá tartozó mellényt és nadrágot. Felhúztam egy fekete lakkcipőt és magamra terítettem a lila bőrkabátom. Elindultam, hogy megkeressem Frost-ot, akit végül a garázsban találtam meg. Éppen a fiúknak magyarázta a tervet, hogy hogyan vesszük át az árut. Amint végzett mindenki fegyvereket ragadott, majd beültek egy kocsiba. Mi Harley-val a lila kocsimba ültünk, hogy visszamentünk Gotham-be.
- Jó lesz végre itthon lenni. - mondtam mosolyogva.
- Otthon, édes otthon. - nézett rám Harley, majd kezét az én sebváltón lévő kezemre rakta.
Nem sokára a horizonton feltűnt a város fénye. Ezernyi kis lámpa éghetett, a csillagokhoz hasonlóan. A telefonom egyszer csak megszólalt és mint kiderült Frost hívott. Harley elő halászta a zsebemből. majd fel vette.
- Maga Mr. J-t hívta, aki jelenleg nem elérhető. A sípszó után kérem hagyjon üzenetet! BEEP! - nevetett fel.
- Nagyon vicces Harley. - mondta Frost komor hangon - Adnád Joker-t? - kérdezte.
- Mr. J éppen vezet, de kihangosíthatlak. - válaszolta, miközben rám szegezte a tekintetét és elmosolyodott, majd a telefon tartóra helyezte a mobilt és kihangosította Frost-ot.
- Itt vagyok! -szóltam bele - Mesélj! - mondtam.
- A terv az, hogy mi átvesszük az árut, aztán a bárban kiosztod a többi feladatot. Megfelel? - kérdezte.
- Megfelel. A bárba megyek és előkészítek mindent. - válaszoltam, majd letettük a telefont.
Meg sem álltam a bár hátsó parkolójáig. Amint oda értünk, leállítottam a motort és bementem az irodámba.
Harley felpattant az asztal szélére és kérdezősködni kezdett a nagy visszatérésről, de én nem mondtam semmit.
- Mindent a maga idejében drágám. - mosolyogtam - Annyit elmondok, hogy hatalmas lesz a tűzijáték. - nevettem fel.

Harley Quinn: Elfeledett Szerelem /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora