"woi rora kau ckp nak keluar mana kau wei ahshshshhshs" Tanpa assalamualaikum Saera terus menganjing . Jangan contohi dia ye guys ehek ")
"Ha waalaikumusalam cik Saera ,maaf saya nak ngedate ngn yincik tunang , so kau keluar dgn Hana jelah ehh "
"Babi kau woi anjey kau kata nak belanja aku album got7 Babi"
kalini telefon Saera ,hana rampas ,giliran Hana pula menganjey .
"Alaaa sowey pwety gurl rora hehe , rora Ade Hal dgn jungkook "( kalau free malam ni kite keluar eiih?"
"Babi kau ni janji keling sial , aku ngn Hana dah siap auu , Tak kesiankan kitorang kee?" Suara Saera perlahankan utk memujuk Aurora .
"Tak bole bb ,aku janji malam ni kite keluar eo? Byee aku nak bersiap ,kejap lagi nak lunch dgn kookie ehee"
Tuttt .
"Cilake pompuan ni ahahshshshshs" rambut Hana ,Saera serabutkan .
"Oi asal aku gak kne, aduh rosak rmbut aku bodoh ."
Skip kalau melayan Saera dgn Hana gaduh sampai bile Tak habes gais . ;-;
"Kookie ah Mana kookie pergi hah sampai skrg taksampai lagi --"
"Rara mianhae chagi "( kook Ade urgent meeting ni , mianhae rara,kook takdapat nak lunch dgn rara"
"What ,kenapa skrg baru kasitau ,rara dah siap auu Tak kesiankan rara ke bb "
Hah padan muka kau Aurora tadi kalau kau join saera dgn Hana pun bagusss ."Ermm mianhae chagi "
"Dah lah bye"
4michingurl😵
AuroraJunggg
Bb jom keluar ,jungkook
Tak jadi lunch huaaaaa .SaeraKim
Ermm atototo AHAHHA
PADAN MUKA KAU
ANJEYY .ChoiHana
Saera datang ambil aku
Woi. Rora nak lanje aku
Album goatceben kottt .Kang saera
Dia belanja kau bukan
Aku kan?AuroraJunggg
Alaaa bb kau nk ape?
Aku belanja here;)Kang saera
Aku nak handbag baru .
Nak yg lv ke vincci ke
Ataupun Gucci AHAHSH
boleh ketwo .AuroraJunggg
Pape jelahh datang rumah
Aku jpg.Jungkook's
Act aku tkde meeting pun , aku nak keluar dgn nayeon Cari barang utk sambut 3monthsary aku Dan Aurora .
"Nay kau rasa yg mane sesuai dgn aurora ?"
"What , nay igt oppa nak belikan utk nay huh - rupanya nak belikan dekat perempuan hodoh tu"
"Watch your mouth im nayeon . Kalau nak ikutkan kau lagi hodoh dari dia ."
"Yahhhh--- huh oppa Cari lah sendiri ,nay tunggu luar je " kaki nayeon hentak Dan keluar dari kedai meninggalkan aku seorang .
🖤🖤🖤🖤
Nayeon's
Ehhh tu bukan ke Aurora dengan kengkawan dia?
"Oppa jom pergi Sana" tangan jungkook aku paut Dan pgg
"Haish kau ni"
"Oppa" cuppp bibir jungkook aku paut Dan berharap Aurora nampak kami .
"Jeon jungkook"
"Chagi no kook explain dulu please chagi "
"Dah takpayah explain sangat lah jungkook sini kau sundal " Kelihatan kawan Aurora yg mabuk ketum menerpa ke arah aku .
Tangan dia selamat mendarat dekat pipi aku .
"Fuh jerebu Babi" kata Hana .
"Auch oppa sa-k--it"
"Dah Babi bagi aku pulak penerajang betina ni "
Aurora maju ke arah aku . Belum sempat dia hadiahkan aku flying kick jungkook sudah memeluk nya dari belakang.
"Rara stop, nanti kook explain please jangan pukul nayeon ."
"Dah ah jom blah Saera , rora "
End nayeon's
"Hikk hikkk"
"Dah lah wei takcantek aaa nangis cmni ." Pujuk Hana .
"Padu Tak penampar aku tadi AHAHAHA , MAAF WEI TANGAN AKU BERGETAR NAK PENAMPO DIA AHSHSHHS" gelak saera
" BERJEREBU TETAN AHAHAHA" gelak Hana .
Haih dua eko ni aku cepuk kang .
"Dah lah rora kitorang hantar kau balik then kau rest ehh bb ,jangan fikir sangat , aku nampak sundal to yg cium jungkook "
Haih Hana ni mane pernah Tak care pasal aku ")
Tbc❤️
Nahhh double update for today hee
Vote and comment 🦄