17🎈

25 6 0
                                    


"Jungkook awak nak pergi mana? Kenapa tergesa gesa ni?" Tanya aku khuwatir .

"Omma masuk hospital Aurora balik sendiri naik teksi boleh Kook kena cepat . " Jungkook mengeluarkan dompet dan beberapa helain duit diletakkan di atas meja .

"Tapi Jungkook---"

"Bye Kook pergi dulu" dia cium dahi aku sekilas lalu beredar dari sini

And now , wtf dah la malam , gelap pastu tepi pantai kawasan ni nampak macam kawasan kampung how aku nak Cari teksi?

Anda taguna Jeon jebon!

Tas tangan aku gapai Dan keluarkan ip7+ yang dihadiahkan oleh appa.

Lantas aku search nama 'Saera❤️' di contact Dan punat call aku tekan .

"Babi perempuan ni tak angkat call aku battery pulak dah nak mampus aaaaaaaa"

Aku pandang percent battery 5% tf .

Kaki aku atur untuk meninggalkan kawasan pantai ni .

🖤🖤🖤

"Huaaaa Jungkook kaki aku dah nak patah ni kjsjsshshhsbs esok kalau aku jumpa kau aku potong bebird kau huaaaaaa!" heels aku cabut dan baling
Geram!

"Yahh perempuan sini kau" lelaki berpakain serba hitam menghampiri aku jangan cakap heels aku terbang atas kepala dia !

"Ommo yahhhhhh!" Lelaki itu menghampiri aku dengan pandangan yang menyeringai .

Tatut !

"Makan besar lah aku malam ni HAHAHAHA" gelak dia .

Oh shit here we go again ;)

🖤🖤🖤

Aku bangun dari pembaringan , dekat mana sekarang ni? Kenapa aku shirtless jangan cakap stranger tu rogol aque !

Air jernih mula bertakung di empangan mata .

Aku .

Tak .

Kuat .

Kelihatan seorang figura memasuki bilik hotel . Lelaki ini .

"Takguna kau ! "

Selimut aku gengam kemas lantas bantal aku capai dan baling ke arah lelaki jahanam didepan aku .

"Wow babydoll jangan garang dengan aku eo ? Semalam kau yang minta aku layan kau dah lupa? Tch ."

Lelaki itu berdecit lalu melangkah ke arah aku .

"To-long jjjangan dekat "

Comferter aku gengam erat air jernih mula meluru jatuh . Mana Jeon Jungkook saat aku perlukan dia ?

"Eo babydoll jangan menangis nae ? Okey aku pergi"

Pipi aku dia kuis sambil menghidu rambut aku .

Jijik .

"Thanks for your delicious body "  mata lelaki ini meratah seluruh badan aku sambil bibirnya bawah dijilat nakal .

🖤🖤🖤

Author's

"Appa hikk" Aurora menangis sambil berjalan longlai menuju ke arah Tuan Jung yang sedang berdiri di dedaun pintu .

"Nae Aurora wae?" Tuan Jung berlari anak mendapatkan puterinya .

Tubuh gadis itu dipeluk hangat oleh bapa kandungnya .

Tuan Jung hairan mengapa puteri tunggalnya pulang dengan keadaan kusut .

Lihat sahaja Aurora , rambut yang tidak tersikat rapi , pakaian yang terkoyak di bahagian depan menampakkan sedikit dada nya .

"Wae Aurora ? Jungkook dah buat apa kat kamu ? "

"Mianhae appa hikk"

"Annyeong ! " Jungkook dengan selamba arnab masuk ke rumah Tuan Jung .

"Apa kamu dah buat dekat anak uncle ? Jawab Jungkook!" Pipi Dan telinga Tuan Jung mula memerah menahan amarah .

"Huh ? Jungkook Tak faham ape dah jadi uncle ?" Tanya Jungkook dia bingung . Dia baru sahaja sampai ke rumah agam Tuan Jung untuk membawa Aurora keluar .

Tiba tiba dia dimaki sebegitu .

"Kamu dah rogol dia kan Jungkook" tuduh Tuan Jung .

"Mwo " membulat mata Jungkook . Terkejut apabila dituduh merogol kekasihnya sendiri .

"Aniyo Uncle Jung . Semalam Jungkook balik awal sebab Omma masuk hospital "

"Jadi kau tinggalkan anak aku huh? Aku percayakan kau tapi kau tinggal kan anak aku tch " Tuan Jung berdecit geram .

"Aurora nak Naik bilik" air mata Aurora tepis laju .

Kaki diatur menaiki tangga menuju ke biliknya . Dia sudah penat , Sudahlah dirogol . Tambah pula Jungkook yang meninggalkan nya sendirian semalam .

To be continue ❤️


Jeon, I'm in love! [OG]Where stories live. Discover now