Aku unlock phone aku lepas dengar notification.
Babykook💘
Hye sayang cuba awak
Jalan ke depan and turun
Tangga.Tanpa banyak soal aku seen je mesej Jungkook dan mula ikut arahan dia walaupun aku Ada rasa takut and berdebar debar.
Langkah aku atur dengan penuh hati hati bukan ape takut tergelincir jatuh habis gaun cantik aku AHAHHA
🖤🖤🖤🖤
Melopong mulut aku aaaaaa lawa nya
"Hye sayang" dia tampak bergaya dan extra tampan keren banget! Apecal sweet sangat ni bee! Nak je aku cakap haih tapi aku nak merajuk lagi. Propa betul Dan padan muka Jungkook!
"Ala rara tak suka ke? " aku hanya gulingkan mata, acah acah menyampah
"Hurmmm raraaaa" dia mula menapak ke arah aku tangan aku dia gengam.
"Sayang maafkan kook oukey kook boleh explain about nayeon tu nnti but skrg boleh tak kita buat hal kita? Jemput duduk princess hati saya"
Aku cuba kawal senyuman, kepala aku tundukkan ke bawah malu dengan jungkook ni bergula sangat!
"Siapa yang plan semua ni Kookie? Kawan kawan saya pun terlibat huh? "
"Errr- Haah kookie yang suruh dorang bawak rara ke sini"
Bibir aku aku lekatkan dekat dahi dia,
"Iloveyoukookie! " dia tersenyum manis:)
"Iloveyoutoosayang" balas dia dan aku ukirkan senyuman di pipi bulat ini.
"Okey sebab awak sweet sangat harini saya nak tanya awak --"
"Gapodio? "
"Hmm do you preferre callin' me baby or sayang? "
"Hurmmm this is cute ahahaha babysayang, babysayangggg" dia bersuara dengan penuh lembut dan mengoda.
Gugur iman sisterrrr.
"Sayang jom makan sebelum saya makan awak " amboi juon ni mengugut namanya bedal bontot kangg!
"Awak masak semua ni?"
"Nae babysayang" senyuman sinis dia hadiahkan pada aku .
Sudu Dan garfu aku gapai Dan Mula makan . Selepas beberapa Kali mengunyah muka pelik aku tayang.
"Jungkook errr-"
"Ye rara kenapa Tak sedap ke omaigoat"
"Sorry kook tapi memang taksedap !" Aku Cuba tahan diri daripada ketawa ahshshshhs.
"Bwo? Ni seokjin yang masak sebenarnya sebabtu la taksedap ish menyesal aku upah dia tuh shejsjjssjjs"
cepat cepat dia tutup mulut apabila dah terlepas cakap . Ye seokjin yang masak sebenarnya.
"AHAHHAHHAHA Jinja? Awak kena tipu ! Sedap je nyumm!" Kata aku sambil suapkan lagi bulgogi ke dalam mulut machita!
"Yahh Aurora! Mana aci awak main tipu! Dah kantoi seokjin yang masakkan!" Dia cebik kan wajahIshhh kacakkkkk!
I want u to be your light baby
U should be your light
Deoneun apeuji anhge
Nega useul su issge.Jungkook pandang telefon dia tertera nama 'Nayeon'
"Urmm kejup kook nak angkat call"
Telefon dia pegang kemas . Kaki pula diatur untuk ke tempat lain . Tak nak Kasi aku dengar la tu dia berbual dengan Nayeon .
🖤🖤🖤
Jungkook's
"Kau nak apa?" Tanya aku kasar . Time aku nak ngedate la dia sialbuk nak call .
"Yeon nak kookie eheehhehehe"
"Aku takde masa nak layan kau ni , palli kau nak apa aku tengah date ni."
"Urmm nak bagitau ke tak eh ? Ni pasal omma jeon"
Jantung aku berdegup laju ada apa apa berlaku ke?
"Yahhh kasitau cepat Nayeon " mata aku pejam rapat , tangan pula memicit micit kepala . Sudahlah perwmpuan ni Tak habis habis mengacau aku .
"Kalau I kasitau , U janji lunch dengan I?"
Aku hanya mendengus kasar malas aku melayan dia ni
Belum sempat aku nak end call
"Omma jeon masuk hospital"
Damn .
To be continue ❤️
Goals : 15 votes 3 comments = next chapter🦄