19🎈

28 6 0
                                    

Aurora's

"Aurora huaaaa apa dah jadi dengan kau raaa?" Terjah dua ketul beruk siapa lagi kalau bukan Saera Dan Hana .

"Aku ok" senyuman nipis aku hadiahkan kepada mereka .

"Hmm kau tak nak cerita kee raa kita kena ambil tindakan dekat lelaki tu " Hana yang tadi berdiam diri Mula menyuarakan pendapat nya .

"Aku Tak ingat siapa dia , aku taknak ingat ! Tolong jangan paksa aku supaya ingat lelaki Tak guna tu !"

Air mata Mula bergenang di tubir Mata . Sedih , takut , gementar . Semua aku rasakan tika ini .

"Shuuu jangan nangis nangis eh dah la kitorang janji kitorang akan siasat untuk kau eh ? " Saera yang duduk di sebelah aku Mula memeluk aku diikuti Hana .

"Ni Jungkook Ada datang tengok kau Tak ? " Kening seksi milik Hana diangkat sebelah apabila menanyakan soalan itu pada aku .

"Dia baru balik tadi "

"Ohh by the way, kitorang tidur sini kut nak temankan kau" kata Saera diserta dengan anggukkan dari Hana .

"Ayoooo party HAHAHAHAHAHAH" Jerit Hana dan Saera serentak .

Aku hanya tersenyum melihat gelagat Hana dan Saera yang terkinja kinja macam beruk .

Bila diorang Ada dengan aku , kurang sikit beban di kepala aku .

Saera datang kearah aku dan tangan aku dia tarik Dan ajak aku terkinja kinja bersama .

Lagu yang bertajuk fancy dari kumpulan twice dipasang oleh Hana .

Kami bertiga mula menari mengikut rentak .

"Ha make my day  la korang ni " mini love aku tayangkan kepada Hana dan Saera .

Tok tok tok .

End Aurora's

"Aurora , Tuan Jung manggilan kamu turun makan yukk!" buk yanti , pembantu rumah yang diupah oleh Tuan Jung yang berasal dari Indonesia itu masuk ke dalam bilik Aurora yang bersepah .

"Ya ampun , apa yang kamu bertiga lakuin nihh!" rambut buk yanti diserabutkan apabila melihat keadaan dibilik Aurora yang baru di rapikan petang tadi .

"Errr buk yanti nanti kitorang kemas lah eh" kata Hana sambil membetulkan rambutnya .

"Haah nanti kitorang kemas " sahut Aurora pula

"Ayuh turun makan , Tuan Jung udah bising dehh "

"Ayeyeye jum makan aku lapar la geng " Hana yang pantang dengar makanan laju je nak turun bawah

"Hajum lah " putus Saera sambil menarik tangan Aurora

Turun turun je bawah aku tengok appa sedang berborak dengan seorang namja .

"Ha tu Aurora and the geng dah turun tuh hajum jemput duduk anak anak appa " senyum appa sambil menjemput Hana dan Saera untuk duduk Dan menjamu selera bersama .

"Appa tu siapa ? " Tanya Aurora dengan bersuara perlahan sambil mulut di juihkan ke arah lelaki yang sedang basuh tangan di singki .

"Aik Tak Kan dah lupa tu Jungkook lah " appa bersuara lantas figura lelaki berkemeja itu mengalihkan tubuh tegap nya ke arah Aurora .

Simbol mini love dia bagi dekat aku sejurus mengalihkan badan .

Simbol mini love dia bagi dekat aku sejurus mengalihkan badan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hmm sebenarnya Aurora malu dengan Jungkook erm . Dah la tadi petang  dia tertampar Jungkook erm macam Mana ni gais .

"Aurora kok ngak dibalas sih mini love oppa nya  Jungkook biar ibuk yanti aja yang balas deh ." Tangan buk yanti lincah membalas mini love kepada Jungkook . Aurora memandang buk yanti dengan pandangan maut

Hana dan Saera dah lama menyekik taguna betul !

Jungkook hanya tersengih Dan menangkap mini love bukk yanti Dan dimasukkan ke dalam dadanya sambil tersengih gatal kearah Aurora .

"Euuw pegi jelah dekat buk yanti hm . Aku undur diri AHHAHAA OKE NOOOOO ILOVE MY BUNNY SMSMEIKSBECEKSKE"

To be continue 🃏

Nah buk yanti AHAHAHAHAHA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nah buk yanti AHAHAHAHAHA

Jeon, I'm in love! [OG]Where stories live. Discover now