Nenávidím děcka. Ti haranti mě vyhnali, vyhnali! Já je... Uh. To je asi stejně jedno, co bych teď mohla dělat? Ležím tu v krabici, neschopna pohybu, a přemýšlím, kam vlastně jedu. Opět mě vypnuli jen jedním tlačítkem, i když mám na vypnutí dvě. Pokud se zmáčkne jedno, jsem furt schopna přemýšlet. Ale to oni neví.
Jeli jsme už asi dvě hodiny, když dodávka zastavila. Cítila jsem vypnutí motoru, pak už jsem jen vnímala pohyby, díky kterým jsem se přesunula někam jinam.
Zavrzaly dveře a já se ocitla vevnitř. Ten chlap otevřel krabici, postavil mě, zapnul a začal zdrhat. Zamknul za sebou dveře. Ocitla jsem se sama, bez jakéhokoliv tušení, kde to jsem.
Rozhodla jsem se vydat rovnou za čumákem. Vešla jsem dál, nejsou tu žádné dveře. Procházela jsem jednu chodbu, když na mě že stropu vybafla nazelenalá liška. Já se nelekla, no ona asi ano.
Já: ,,Ehm, kdo jsi? A kde to jsme?"
Mangle: ,,To bych se mohla ptát já tebe, neměli jsme mít návštěvy. No, jsem Phantom Mangle. Všichni animatronici tady jsou phantom, až na jednoho. Každopádně mi říkej jen Mangle, a ostatním taky říkej jen prvním jménem."
Já: ,,Aha, jasně... A kde jsme?"
Magle: ,,Nacházíme se v hororové atrakcí jménem Fazbear's Fright. Vítám tě mezi námi. Tvé jméno?"
Já: ,,Nemám jméno."Ona se jen tak divně zatvářila. Teda, jako... No chápete. Zamyslela se a navrhla, že mi bude říkat Greenwire. Nepochopila jsem, proč zrovna takhle, ale furt lepší než nic.
Mangle: ,,Nuže, Wire, představím tě ostatním."
No, tak se šlo. Nemusely jsme ani chodit daleko, hned v další chodbě byli další dva. Jeden medvěd, druhej liška. O něčem spolu mluvili. Mangle si odkašlala a oba se otočili. Jejich pohled okamžitě námířil na mě. Trochu jsem se zamračila.
Freddy: ,,My máme mít někoho nového? Ani jsem nevěděl."
Foxy: ,,To jsme na tom stejně."
Mangle: ,,Kluci, toto je Greenwire. Je tu nová, nevíme, kde se tu vzala."
Já: ,,Asi ahojte?"
Oba: ,,Ahoj"
Mangle: ,,Lišák je Foxy, medvěd je Freddy. Tak jo, pokračujeme."Chodily jsme pár minut. Pak jsme našli skupinku čtyř animatroniků se o něčem bavit. Co jiného se tu vlastně dá dělat, že jo... Všichni měli nazelenalou barvu. Byl tu malej kluk, pak nějaká dlouhá loutka, kuře a králík. Opět se otočili. Tohle mě začíná dost znervózňovat!
Bonnie: ,,Ehm, ahoj?"
Já: ,,Ahojte všichni."
Chica: ,,Kdo to je?"
Mangle: ,,Toto je Greenwire. Je tu nová, jak už jste asi zjistili. Chci ji že všema seznámit. Tak, toto je Chica, Bonnie, Puppet a Balloon Boy."
Já: ,,Ráda vás poznávám. Teda, docela solidní skupina jste. Už jsou všichni? Víc jmen si ani nezapamatuju."
Mangle: ,,No... Furt tu zbývá jeden. Ale nevím, jestli se s tebou bude chtít vůbec bavit."
Já: ,,Chci tu znát všechny, když už tu budu bydlet. Tak pojďme."Mangle přikývla a šlo se. Říkala, že nejspíš bude v hlídačově kanceláři. Je tu hodně chodeb, bude trvat dlouho, než se v tom normálně zorientuju. Nebo si z Mangle udělám průvodkyni.
Už jsme dorazily do té kanceláře. Seděl tu nějaký animatronik. Byl zády k nám, ale i tak jsem dokázala vidět, že není phantom. Měl normální oblek. Ale byl dost zničený, samá díra.Mangle: ,,Springtrape?"
Springtrap: ,,Co chceš?"
Mangle: ,,Chci ti někoho představit."
Springtrap: ,,Nevím, jak jsi na tom ty, ale já tady všechny, bohůžel, znám."
Já: ,,Možná, že kdyby ses otočil, všiml by sis mě."Trochu sebou škubl a otočil se. Docela pomalu. Hluboce se na mě zadíval, a já na něj. Žepředu vypadal ještě hůř než zezadu. Bylo mi ho možná i trochu líto.
Springtrap: ,,Kdo jsi?"
Mangle: ,,Jmenu-"
Springtrap: ,,Já myslím, že umí mluvit sama. Odejdi."
Mangle: ,,Dobře no..." Odešla z místnosti.
Já: ,,Greenwire. Já vím, je to divný, ale to vymýšlela ona."
Springtrap: ,,Taky mám divný jméno. Je docela divný, když po takové době vidím někoho, kdo má stejnou stavbu těla jako já. Eh, víš, jak to myslím."
Já: ,,Jo, chápu.
Springtrap: ,,Chci se předem omluvit, že moje chování je hodně proměnlivé. Z toho prostředí mi tady hrabe. Celej den jen přemýšlet, a večer zabíjet hlídače."
Já: ,,Zabíjet hlídače?"
Springtrap: ,,No. Každý den v 00:00 se všichni přemístí na svá místa a snaží se dostat hlídače. Nebo, já se ho snažím dostat. Oni mi k tomu jen pomáhají. Tak mě napadá, co tu budeš dělat? Při honu na hlídače?"
Já: ,,Já vůbec nevím. Budu se ho taky snažit zabít?"
Springtrap: ,,To je logické. Alespoň na to nebudu sám."Zvedl ruku tak, abych si s ním plácla. A tak jsem i udělala. Pak se na mě trochu pousmál. V tu chvíli zazněly hodiny...
ČTEŠ
nová atrakce [FNaF]
RandomDobrý den lidičkové, máme tu nový příběh. Tentokrát FNaF. Ačkoliv, už jsem jednou jeden vydala, ale idgaf. Předem všem svým kamarádům ze třídy říkám, poznámky si nechte pro sebe, děkuji :D Popis příběhu najdete v úvodu. Ale varuju, pokud nepodporuj...