8. Bölüm.

5.1K 314 271
                                    

"Senin derdin ne? Neden benden kaçıyorsun? Arkadaş olmak istemiyor musun?"

Belki az önce Pansy'nin yaşadığı patlamanın etkisiyle belki de bunca yıl içimde tutmuş olmaktan sıkılmaktan konuşuyorum. Ve yüzü öyle bir hale geliyor ki anında pişman oluyorum.

"Derdim sensin tamam mı?! Bıktım artık! Seni seviyorum anlıyor musun? Senden kaçıyorum çünkü başkasını sevdiğin düşüncesi acıtıyor. Ve evet arkadaş olmak istemiyorum çünkü daha fazlasını istiyorum. OLDU MU? TAMAM MI?"

Demek isterdim. Ama onu içimden söylerken dışım başka konuşuyordu.

"Bir derdim yok Hermione, bu sıralar iyi değilim sadece." diyorum. Sesim kendime bile yabancı geliyor.

"Ah özür dilerim Draco. Olayları çok iyi bildiğim halde sana hiç iyi davranmadım."

Hiçbir şey bilmediğin halde bana o kadar iyi davranıyorsun ki Hermione.

.

FYBS zamanı yaklaştıkça zamanımızın çoğunu ortak salonlarda ya da kütüphanede geçirmeye başlamıştık. Okul açıldığı gibi çalışmaya başladığı için Hermione çoğumuzdan daha öndeydi tabi ki. Her ne kadar umrumda olmasa da Pansy ve Seamus'un barışması beni bile şaşırtmıştı.

Bu sabahta Gryffindor masasında kahvaltı yaptığımız sırada postalar geldi. Aramızda sadece ben ve Hermione Gelecek Postası alıyorduk. Ön sayfada babamın kocaman resmi ve uzun yazı olduğunu fark edince aynı anda Hermione ile bakışmış ve okumaya başlamıştık.

"BÜYÜCÜ DÜNYASI'NI SARSAN İDDİALAR.

Geçtiğimiz aylarda bir çok muggle ve muggle kökenli büyücünün öldürüldüğü ortaya çıktı. Sihir Bakanı Kingsley Shacklebolt bu konuda açıklama yaptı.

"Voldemort destekçisi bir grup Ölüm Yiyen olduğu düşünülüyor. Azkaban'a kapatılan veya savaş sırasında ölenler haricinde kimliği belirlenemeyen bir grup Ölüm Yiyen'in hala buradayız mesajı vermeye çalıştığı düşünülmekte. Bakanlığın üst düzey seherbazları bu konu hakkında araştırmalar yürütüyor..."

Aynı zamanda bazı Bakanlık Çalışanları Malfoy ailesinin iyi tarafa geçmesinin en başından tuhaf olduğunu düşünüyor. Üst düzey seherbazlardan Jack Bulstrode* bu konu hakkında görüşlerini bizimle paylaştı.

"Her safkan ailenin iyi veya kötü olduğu diye bir şey yoktur. 30 yıllık seherbazlık hayatımda bir çok Ölüm Yiyen yakalayıp Azkaban'a yolladım fakat hiçbir zaman Malfoy ailesi suçlu sayılmadı. Son savaşta açıkça saflarını belli eden Malfoy ailesinin aynı zamanda Voldemort'un en önemli destekçilerinden Bellatrix Lestrange ile akraba olduğu da biliniyor. Dumbledore her zaman Malfoy ailesini savunsa bile aniden iyi tarafa geçmek istemeleri merak uyandırdı.

Geçtiğimiz aylarda Narcissa Malfoy'un ölümü birçok safkan ailenin üzüntüsüne sebep olmuştu. Önemli safkan ailelerinden Black ailesi soyundan olan neredeyse kimse kalmıyor. Son ayda yaşanan şüpheli ölümler hakkında birçok farklı teori var. Bir kısım büyücü Lucuis Malfoy'un kalan Ölüm Yiyenlerin başında yer aldığını düşünürken, bir kısımda Narcissa Malfoy'un ölümünün arkasında Ölüm Yiyenlerin intikamının olduğunu düşünüyor..."

Sihir Bakanı Kingsley Shacklebolt bu hafta içinde Muggle Bakanı ile görüşeceğini bildirdi. Bonnie Skyter** yazıyor. Devamı için >>>> sayfa 4......"

Gazeteyi elimden fırlatışım, Hermione'nin elindeki balkabağı suyu dolu olan bardağı yere düşürmesi ve tüm salonun bize bakması aynı anda olmuştu. Elinde Gelecek Postası olan bazı sınıflar ve öğretmenler bana acıyan ve kınama karışımı bakışlar atarken ayağa kalkıyorum. Salondan çıkmaya başlarken iki şeyi fark edebilmiştim, Harry'nin "Ne oldu?" diye sorduğunu ve Hermione'nin peşimden geldiğini.

Boş bir sınıfa gelince kendimi hemen içeri attım ve duvarın kenarında oturdum. Kapının bir kere açılıp kapandığını ve sonra yanıma birinin oturmasını duydum. Sonra zaten konuştu.

"Gerçek mi Draco? Orada yazanlar.. Senin değişmen, her şey yalan mı?"

O an ona öyle bir bakış atıyorum ki buzdan olsa erir sanırım. Cevap vermeden ayağa kalkıp kapıya doğru yürüyorum ve çıkmadan önce ona bakıyorum.

Hayatım boyunca aşık olduğum tek kız.

Bana inanmayan kız.

En zeki cadı.

Ve daha bir çok şey.

Ama benim söylediğim son cümleyi haketmeyen biri.

"Neye istersen ona inan bulanık."

-----------

*: Bulstrode soyadlı safkan aile gerçekten var ama Jack benim hayal gücüm knklr hjdjkf.

**: Bonnie Skyter isimli biri yok, burada ben oluyorum bu kişi söyleyeyim dedim.

---------

Selam kamkilerim jhdkjgaf. Bayadır bölüm yazmıyordum güzel bir dönüş olduğunu düşünüyorum. Haftada bir kere bölüm gelecek aksilik olmazsa.

Neyse okulunuz nasıl gidiyor? Yazarınız aşık oldu be dfhasjklh. Neyse umarım bölümü beğenirsiniz. Draco'ya sövmeyiniz fjhjkasdf.

All Of The StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin