10. Bölüm.

4.5K 257 30
                                    

COME BAAAAAACK! Sizleri ve bu hikayeyi çok özledim. Uzun zaman sonra yeni bölüm yüklüyorum ay! *yazar gözyaşlarını tutamaz*
Uzun zaman sonra gelen bu bölüm için teşekkürleri AngelinaLinder isimli tatliş okuyucuma armağan ediyorum, sayesinde geri döndüm! :')
Uzatmadan hikayeyi başlatıyorum.
********
Bazen hayatımız bizden habersiz yön değiştirir, kısa bir an için her şeyin yoluna girdiğini düşünürken aniden tüm dünyamız yıkılır. Bense bir Malfoy olarak yıllarca hayatımın yıkılışını izledim fakat şimdi sevdiğim kızın sevgilisi olduğunu öğrenmek kalbimi yerinden söküyor. Acaba diyorum 4 ay boyunca saklanmak yerine adım atsam "biz" olur muyduk? Sanmıyorum ama hayali bile o kadar güzel ki.
Herkesle selamlaştıktan sonra göl kenarına oturup konuşmaya başlıyoruz. Ben yokken olanları anlatıyorlar; okuldan ayrılan 2 Slytherin öğrencisi olmuş, bina puanlamasında Ravenclaw en öndeymiş, sınavlara çalışmaktan Quidditch antremanı yapamıyorlarmış falan. Bensiz her şey oldukça normal devam etmiş yani.
"Sen neler yaptın Draco?" diyor Ginny. Biraz düşünüyorum cevap vermek için, gerçekten hiçbir şey yapmadım çünkü. Sadece.. Sadece gece gündüz Hermione'yi düşündüm, tabiki bunu söyleyemem.
"Hiç" diyorum. "Hiçbir şey yapmadım."
*******************
Son FYBS olan Iksir iyi geçiyor, kaçırdığım derslere rağmen iyi bir derece alacağımı düşünüyorum. 2 hafta önce göl kenarında konuşurken, Hermione ve Ron'un henüz 1 haftadır sevgili olduklarını öğrenmiştim, sanki dönmemi beklemişler gibi.
Arkadaş grubunda tek yalnız ben oluyorum ki bu şaşırtıcı çünkü genelde kızlar Malfoy cazibesine dayanamaz. Geçtiğimiz 2 hafta boyunca Hermione ve Ron'un mutluluklarını izledim ve bu sırada oldukça düşündüm.
Hermione'nin mutlu olması için her şeyi yapmaya hazırdım. Şimdi herkesten çok mutluydu fakat bunu istemiyordum, bencilliğim ve kafamdaki çelişkiler beni zor durumda bırakıyordu.
"Draco!"
Yine düşüncelere dalmışken bana sesleniyorlar. Hermione ve Ron yanyana oturup bişey hakkında konuşuyor, Harry ve Ginny bana üzgün bakışlar atıyorlar. Ilginç ki yıllarca Weasley'leri ezip, Potter'lar hakkında kötü konuşmama rağmen bana en değer veren kişilerden olduklarını bilmek tuhaf hissettiriyor. Bana seslenen kişi Pansy, yanlarına gelmem için el sallıyor. Aradaki az bir mesafeyi yürüyerek yanlarına oturuyorum.
"Ee" diyor Ginny. "Son sınavımızda bitti."
2 hafta içinde okul biteceği için artık Hermione'yi unutmam gerekiyor. Yine kendi düşüncelerime dalmışken o çok sevdiğim kız konuşuyor.
"Arkadaşlar, size itiraf etmemiz gereken şeyler var" diyor. Merakla devam etmesini bekliyoruz ama Harry ve Ron hiç meraklı durmuyor.
"3 hafta boyunca size yalan söyledik, aslında Ron ile hiç sevgili olmadık."
Gözlerim kocaman oluyor aslında herkesin öyle.
"Yıllardır aşık olduğum bir çocuk vardı, Robyn. Hani son haftalarda beraber gezdiğim Ravenclaw öğrencisi, her neyse. Geçtiğimiz ay bana Ölüm Yiyen saldırılarının gerçek olduğunu -burada gözler bana ve Pansy'ye kayıyor- söyledi ve kendisinin karanlık tarafa geçtiğini. Bunu beklemiyordum fakat bana veda etmek istediğini söyledi, bunu sadece Ron ve Harry'ye söylemeye cesaret edebilmiştim. Bana zarar vermesinden korktukları içinde çözüm olarak Ron ile sevgili rolü yaptık. Geçtiğimiz aylarda artık Robyn'i  sevmediğimi fark ettiğim için sorun olmadı. Sizden bunu sakladığımız için özür dileriz ama artık devam etmek istemediğimiz için açıklama gereği duyduk."
Yaklaşık olarak 10 dakika boyunca kimseden ses çıkmıyor, herkes bu açıklamayı sindirmeye çalışıyor. Bu arada gözgöze geldiğimizde Harry bana sırıtıyor, bunun anlamını biliyor ve bende gülümsüyorum.
Haftalar sonra bir kez daha içim umutla doluyor, yıllar sonra belki diyorum. Belki şimdi şansım döner. Güneş tepemizde batarken sorular ve konuşmalar devam ediyor, bense çimenlere uzanıp gökyüzünü izliyorum. Kısa bir süre sonra biri yanıma uzanıyor, kim olduğuna bakmadan kokusundan anlıyorum. Gülümsüyor ve Hogwarts'taki son günlerimin güzel geçeceğine inanıyorum.
***********
Mini mini bir açıklama yapmak istiyorum. Tüm olay çözümlendiği için hikayenin başından beri planladığım gibi 11. bölümde final yapacağım.
Final de görüşmek üzere, sizleri seviyorum xx

All Of The StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin