Jeg våkner etter en dårleg natt jeg drømte at jeg aldri ska få kjenne den friske luften igjenn.
Jeg hørte en Stein falle i vanet jeg så opp der den falt fra, der oppe sat den gutten som prøvde å drepe meg men som ombestemte seg.
Jeg så skuffende opp på han før jeg snudde meg å gjek vekk.
Litt senere hadde han gutten kommt ned og bort til meg, jeg så på han så så jeg at han hadde fisk i hånden sin da ble jeg som en hund, men jeg kjente lukten av metal så da reiste jeg meg opp å knurra.
Han sa " nei! jeg vill ikke skade deg"
Han tokk ut kniven sin og la den på bakken, men jeg syns ikke det var nok så jeg knurra igjen og bevere på hode at jeg ville at han sko hove den i sjøen og han skjønte meg, han tokk kniven på skoen sinn og heiv den i sjøen så komm han bort til meg med fisken.
"Her sier han" jeg gaper opp og han ser ikke noen tenner så sier han " jeg var sikker på at du hadde tener" da tokk jeg ut tennene mine og tokk fisken når jeg var ferdig med å spise den, gjek jeg mot han han går bakover å sier "jeg har ikke mer fisk Sorry" han treffer en Stein så gullper jeg opp lit fiske rester oppi fanget hans.
Han ser på det så tar han et lite bit og har det i munnen sin men jeg vill at han ska svelge det så jeg svelger og han ser på meg så svelger han det, han er på vei til å få det opp igjenn men svelger det igjenn.
Så ble det kveld.
Jeg ville hviste han at jeg ikke kunne fly så jeg strekker ut vingene og tar noen flaks før jeg detter hen teinet meg. når jeg komm til bakke sa han "jeg kan hjelpe deg men du må vente til i morgen" så gjek han han vink sig sa hade til meg.
YOU ARE READING
The truth of the dragon
FanfictionJeg våkner opp ovenfor meg står en gutt med en kniv, jeg er vettskremt og venter på slutten av livet mitt...