Lyne speed love me?!

120 2 5
                                    

Jeg våkner av at noen knurrer til noe. jeg lukker opp øynene og ser lyne speed knurrer til hikken. Jeg slenger meg ned fra treet og tar takk i halen til lyne og trekker til.:lyne speed: jeg står å knurrer til gutten ,plutselig kjenner jeg noe i halen min før jeg rekker å snu meg er jeg oppe i luften , så lander jeg på bakken bag tannlaus. :tannlaus: jeg går bort til Hikken og gir han et lite dytt. så stiller jeg meg foran Hikken og knurrer til lyne speed. Jeg sa veldig surt til Lyne speed at hvis du så mye som våger deg mot Hikken, ska jeg love deg at det ikke blir mye flyving på deg!
Lyne speed ble fornærmet og flydde sin vei. så hadde jeg lyst å fly en tur. Hikken satt seg oppå meg, og vi flydde en tur i solnedgangen.

Hikken hadde dratt, jeg var alene og så ned i vannet. jeg angret på at jeg hadde vært så streng mot lyne speed. vet ikke hvorfor men jeg savner hun.

Plutselig hørte jeg noen som flagset med vinger , jeg så opp det var lyne speed jeg smilte av glede, jeg tenkte ikke helt men jeg bare sa jeg har savnet deg lyne!

Lyne speed landet foran meg og sa unnskyld for at jeg dro bare. det går bra sa jeg. vi hørte bobbling fra vannet, vi snudde oss og så fisker, vi så lurt på kvar andre og stormet mot vannet. når jeg komm opp av vannet hadde lyne speed fire fisker i munnen sinn. jeg hadde bare to. jeg dukket en gang til under vannet for å få flere fisker. :lyne speed: tannlaus var under vann jeg hadde spist alle fiskene og var mett. jeg så på tannlaus han var så søt som han stod der. det frista bare å hoppe på han.
Men det blir bare helt dumt av meg.

:tannlaus: jeg tokk opp hode jeg hadde fanget tre fisker nå, jeg spiste de opp og var så mett at jeg trodde jeg sko eksplodere.

Jeg og lyne speed så på kvar andre en stund. plutselig hørte jeg en knekke lyd bak meg før jeg fikk snud meg traff noe spist meg og alt ble helt svart. det siste jeg hørte var lyne speed som skøyt noe.

The truth of the dragonWhere stories live. Discover now