Vi hadde flyd lenge, det var mitt på natten. vi landa på en liten øy for å ta en pause. så sovna vi, jeg drømte at lyne speed ble drept. jeg bråvåkna av marerittet. jeg så bort på lyne speed hun sov der roligt. jeg la meg ned igjenn og sovna.
Jeg bråvåkna av at jeg hørte en skrape lyd som nerme seg meg. jeg reiste meg opp og så en annen drage litt lenger borte. det var en deadly nadder. han stod der borte og så på meg og lyne speed. lyne våkna og så dragen som stod foran henne. jeg hørte at hun gispa. hun reiste seg opp og gikk bort til meg. jeg stod der så bevekte dragen seg nærmere oss. nå var den bare noen cm fra meg. han tokk fram halen sin, og tokk ut pilene sine. jeg begynte å knurre mot den, men den stoppa ikke. så skjønte jeg hvorfor fordi lyne speed løp vekk fra meg. dragen snudde seg mot lyne og skøyt piler mot lyne. jeg bare NEI lyne speed jeg hoppet foran lyne speed.
Lyne speed pov: jeg så tannlaus falle på bakken foran meg. han lå der helt stille. en tåre rant ned skinnet mit. jeg så opp på dragen med et sint blikk jeg begynte å knurre. jeg løp mot dragen den gjorde seg klart til å skyte men bomma jeg hoppet oppå ryggen han og lukket opp munnen og beit han i nakken. dragen hylte av smerte. plutselig falt jeg av men dragen flydde alt han klarte vekk. så løp jeg bort til tannlaus.
Tannlaus pov: jeg lukket det ene øye opp og så lyne speed stå over meg. lyne greide jeg å hviske. hun så på meg jeg så hun hadde grene. jeg reiste meg opp forsiktig. lyne hadde tat ut pilene jeg fikk i magen. lyne hadde tat en slags bandasje på meg jeg bløde værtfall ikke.
Så begynte vi å fly igjenn. etter at vi hadde flydd en stund hørte jeg noen rope i det fjerne.
أنت تقرأ
The truth of the dragon
أدب الهواةJeg våkner opp ovenfor meg står en gutt med en kniv, jeg er vettskremt og venter på slutten av livet mitt...