Toothless can fly self?

100 0 2
                                    

Tannlaus pov:Jeg våkner opp det er helt svart rundt meg, jeg lukket opp munnen for å skyte et skudd sån at jeg kunne se, når jeg hadde skjøtet skuddet så jeg at jeg var inne i et jern romm. jeg tenkte ka søren gjør jeg her så slo det meg kor er Lyne speed?!

Lyne speed pov: Jeg kan ikke la tannlaus være fanget her et sted, jeg flyde og så etter båten til de som hadde tatt tannlaus jeg håper han bare har det bra. Plutselig så jeg båten jeg tokk et stort vinge slag og styrtet mot båten når jeg var nerme nokk lukket jeg opp munnen min og fyrte av et skudd det traff seilet, nå kunne ikke båten bli dratt av vinden.

Tannlaus pov: Jeg hadde hørt et skudd, tenk om de har tatt lyne speed! Jeg hviste ikke hva jeg sko gjøre jeg kunne jo ikke se, det var alt for mørkt. men jeg hadde ikke lyst å gi opp. jeg lukket opp munnen og skytet et skudd på takket da lyste hele rommet opp, jeg hang fast i noe det var festet på beinene mine. jeg ville ikke skyte foten min så jeg sikta litt lenger nede på jernet og så skaut jeg jernet laus fra beinene mine. lyset var nesten borte nå jeg så en jern dør foran meg jeg sprang bort til den før det ble helt mørkt, heldig hvis bevekte ikke båten seg lenger. jeg stod der i mørket og hviste ikke hva jeg sko gjøre nå. jeg lukket øynene og fokuserte på lyne speed de kan ikke drepe hun! Raseriet sprer seg i meg, jeg ble så sur at når jeg lukket opp øynene glødet det blått fra meg. jeg samled all energien min og siktet på døren så skytet jeg av all energi jeg hadde når røyken var vekke kunne jeg se lys. jeg hadde greid å skyte gjennom døren.

Jeg sprang ut det var ingen der. jeg så opp i himmelen det var en svart drage oppe i luften. jeg ropte så høyt jeg kunne. dragen som flydde der oppe bevekte seg ikke.

Lyne speed pov: jeg så ned på båten jeg hørte robing fra båten jeg håpte det var tannlaus, jeg styrtet ned mot båten og så tannlaus stå der. jeg sko til å si vi må fly nå med en gang men da så jeg at tannlaus kan ikke fly. jeg hviste jeg var en dragen men var smart. halen var på han jeg fulte etter tråden som førte opp til der Hikken pleier å ha foten sin det var en spak der, jeg tokk tak i den og dro den bak over helt til jeg hørte et lite klikk. Jeg så på halen og den var ute nå.

Tannlaus pov: jeg så på lyne speed hun hadde greid å ta ut halen min nå kan jeg fly selv?! Jeg tar ut vingene og tar noen vinge takk så flydde jeg i luften jeg følte meg ikke mer fri. jeg så bak meg der kom lyne speed. hun spurte meg om det gikk bra ja sa jeg men nå må vi finne veien hjemm til Hikken. så tokk jeg i og flydde i solned gangen med lyne speed på vei hjemm. håper jeg.

The truth of the dragonOù les histoires vivent. Découvrez maintenant