TRNTRNTRNTRN
Budi me zvuk telefona -.-
#Ja:Molim?
#Jess:Nadam se da si ustala.
#Ja:Znas da jesam.
#Jess:Ma ja.Ja dolazim po tebe za 15 minuta pa ti vidi.
#Ja:Ne mogu stvarno danas na fax,bolesna sam.
#Jess:Znam,i ja jedva cekam.Da si spremna kad ti pozvonim.Nemoj da ja bijem djecu.
#Ja:Uredu.
Poklopila sam.Ne misli to ona ozbiljno.Moram se brzo spremiti.Ustala sam polahko iz kreveta i lijeno se povlaceci iz kreveta stigla do svoje zeljenje lokacije-kupatila.
Nakon obavljene higijene,navlacim na sebe tamne teksas farmerice i crvenu majcu sa printom.Uzimam torbu u kojoj sam prethodno spakovala knjige.Dodajem jos mobitel i polazim u prizemlje.Cim sam izasla iz sobe dobila sam jastuk u glavu.
Ja:EMET!
Emet:Ne deri se,sasvim dobro cujem.
Ja:Cemu ovo?
Emet:Bilo mi dosadno.
Ja:Tebi je stalno dosadno.Kako tebi dan prolazi?
Emet:E moja sestrice,duga ti je to prica.
Ja: Ma ja,znam.Nemam ja zivaca za tebe.
Odvalio se smijati.Ovu cu ignorisati.Uputila sam se u kuhinju.U kuhinji je bila Lauren.
Ja: Dobro jutro.
Lauren:Dobro jutro.Ides li na fax?
Ja:Idem,samo da nesto pojedem.
Lauren:Samo jedes.cccc
Ja:Pa s...Jel ja to osjetim muffine.
Lauren:Jeste ali ih ne smijes dirati.Danas nam dolaze gosti a do kasno radim,zbog toga sam rano ustala.
Ja: Uze..
Lauren:Ni ne pomisljaj.Odoh ja sad.Nemoj da bi takla to.
Ja:Dobro.
Cim je izasla,skocila sam u one muffine i kad sam ga konacno uzela u ruku,zazvonilo je zvono na vratima.Uplasila sam se a rezultat toga-jedan socni muffin na podu.
Otvorila sam vrata a pred njima stoji Jess.Pa ko ce drugi?
Ja:Udji,samo sekundu i idemo.EMET DONESI MI TORBU PRED VRATIMA SOBE JE!!
Uskoro sam ga vidjela kako silazi niz stepenice sa mojom torbom u rukama.
Emet:Evo ti.Imam dva pitanja.Zasto se toliko derinjas cijelo jutro?Imas li ti ruke i noge?
Ja:Hvala.Moram se derati jer si gluh.A ruke i noge imam ali takodjer imam i slugu.A sad hvala jos jednom i slobodni ste.
Emet:Ma jel'?Haj cao.
Jess:Mi bismo trebale krenuti ako nije kakav problem.
Ja:Hajde.
Izvadila sam telefon iz torbe i vidjela propusteni od Johna.
Neka opet zove.I taman kad sam to rekla, telefon je zazvonio.
Ja:Hi,my love.
John:Hi.Jesi li ustala?
Ja:Jesam.Zasto?
John:Spremi se,dolazim po tebe.Danas si samo moja.
Ja:Zao mi je.Idem u skolu danas.
John:Nemoj danas.
Ja:Na putu sam.
John:Poslije skole?
Ja:Moze.
John:Volim te.
Ja:I ja tebe.
YOU ARE READING
Story of my life
FantasyValentina Rose (Madison Pettis) Jess Brooks (Ariana Grande) Eric Davidson (Avan Jogia) Jack Smith (David Henrie)