Having a good time

4 0 0
                                    

Eric:Hoces li da gledamo neki film?

Ja:Moram da se raspremim.

Eric:Hajde,pomoci cu ti.Samo da napravim mjesto u svom ormaru.

Ja:Ma ne treba,stvarno mogu sama.

Eric:Rekao sam da cu ti pomoci i tako ce i biti.

Stvarno se ne mogu nacuditi njegovoj tvrdoglavosti.

Poceli smo raspremati stvari.Dok smo radili pricali smo,nismo se upoznavali nego jednostavno smijali se.On je pricao viceve i ja bih ispricala po koji ali on je uglavnom pricao.Bilo je veoma ugodno u njegovom drustvu.Nakon jedno sat vremena zavrsili smo stvari.Mislim da bismo to zavrsili sto puta ranije ali vise smo se zezali nego sto smo radili.

Eric:Eto ga.Zavrsili smo.Sad cu ja da trazim film a ti nam donesi kokice,moze?

Ja:Moze.

I otisla sam po kokice.Morala sam prvo skontat gdje stoje serpe pa onda kokice pa onda iskokati.Tako da mi je trebalo malo vise vremena nego inace.

~Eric's P.O.V~

Trazim film,medjutim prekinuo me je telefon.Jack.

#Ja:Reci.

#Jack:Hajde veceras da izadjemo.Nismo odavno.

#Ja:Ne mogu.Tu mi je prijateljica,hocemo da gledamo film.

#Jack:Ohoho,kakva prijateljica.Znam li je?

#Ja:Ne znas.Jedna Valentina.Maloprije sam je upoznao.Ali sutra ti sve pricam.

#Jack:Moze ali ima da me upoznas!

#Ja:Ahaa,moze.Hajde cao.

Prekinuo sam slusalicu.Vratio sam se trazenju filma.Nisam znao sta bi ona gledala pa sam trazio jednu komediju i jedan horor.Pa nek ona odluci.Ali sta radi ovoliko?

~Moj P.O.V~

Eh kokice su gotove.Krenula sam u sobu.

Eric:Konacno!

Ja:Pa otkud ja znam gdje sta stoji.

Nasmijao se.

Eric:Hajde sjedni da gledamo film.A samo reci-Koji ces da gledamo,horor ili komediju?

Sjela sam na krevet i gledala koje je filmove nasao.

Ja:Hajde komediju.Nisam se odavno smijala.

Jack:Haj moze.Valjda je dobar ovaj film.

Ja:Nadam se.

Film je poceo a mi smo stavili jastuke iza ledja.Eric je stavio laptop izmedju moje i njegove noge na jedan ogroman jastuk.Valjda razumijete.

...

Film je pravo dobar.Pogledala sam u Erica.Valjao se od smijeha.Kako ima prelijepe oci.Ok Valentina,film,film Valentina.Jos sam pocela sama sa sobom pricati.

Eric's P.O.V

Pogledao sam je.Bila je prelijepa.Ima prelijep osmijeh.Pogledao sam je u oci i negdje sam se zagubio ali u stvarnost me vratio mio glas djevojke koja je sjedila pored mene.

Val:Gledas li ti film?

Ja:Haa...Ahaa.

Rekao sam zbunjen.Ne bih da pomisli da sam neki ludjak koji bleji u prvu djevojku koju upozna.

Nasmijala se.

Val:Pa gledaj onda.Ti smjesniji od ovoga filma.

Ja:Neka,drzi se ti filma.

Okrenuli smo se oboje i nastavili gledati film.

~Moj P.O.V~

Film smo gledali do pola 11.Zatim smo legli da spavamo.Mada nijedno od nas dvoje nije moglo da spava.Okrenula sam se prema njemu a on se pravio da spava.Onda je bio red na mene.Zmirila sam a on je otvorio oci.Tako smo se igrali nekih 15 minuta i valjda smo kroz igru zaspali.Barem sam ja zaspala.

TRNTRNTRNTRNTRN

#Ja:Molim.

#Jess:Hajde na fax.Imas svasta da mi pricas.

#Ja:Stizem.

#Jess:Cekam te.

Prekinula sam a potom ustala i otisla u wc.Obavila sam higijenu.Onda sam otisla u sobu,spremila se,uzela knjige i nazvala taxi.Sisla sam pred zgradu a taxi je vec bio tu.Impresivno.Usla sam u taxi i rekla adresu.Kad sam stigla Jess me nervozno cekala.

Jess:Haj hvala Bogu.

Ja:Pa znas da do kasno spavam.

Jess:Ma nebitno.Pricaj kako ti je u novom stanu.

Ja:Ovako...-pricala sam o svemu.

Jess:I ti se odmah bacila na gledanje filma s tim momkom.

Ja:Ma ja.Hajde da danas idemo lutat po gradu.

Jess:Hajde ali sta cemo s knjigama?

Ja:Ne znam.

Jess:Idemo do mene,ostavimo knjige i odemo u grad.

Ja:Ma bolje kod mene da idemo.Da znas doci kad te zovnem.

Jess:Jesi komplikovana ali hajde.

Dok smo bile na predavanju dosao je direktor i rekao da nam predavanja vise nisu ujutro nego popodne zbog neke kontrole vlasti.Ne znam tacno.

Story of my lifeWhere stories live. Discover now