John is my boyfriend.Zajedno smo 6 mjeseci.Fin je,dobar,zgodan,pametan,ma sve sto jedan momak moze da bude.Ali ima jedna mana-previse je ljubomoran.Mozda se to nekima cini kao mala sitnica ali meni je to previse.Nijedna njegova vrlina ne moze biti veca od ove mane.Mozda pomisllite da nisam normalna ali stvarno njegova ljubomora je suvisna.Zbog svojih gluposti napao je mog brata Emeta misleci da ga varam.I nije mi vjerovao "Lazes,izvlacis se,ali zao mi je-ovo je kraj".E hajde sad sami zakljucite jel to previse ili ne.Mnogo puta sam htjela da raskinem s njim zbog toga ali govorio je kako ce se promjeniti ali sve je isto.I neki dan je otisao prijetio mom prijatelju s faxa da mi se ne smije prici.Zbog toga smo smo se posvadjali zadnji put.
Do skole smo pricale o svakakvim sitinicama.Na faxu dosadno.Jos jedan cas i izlazim s Johnom.Can't wait.Nadam se da ce ova noc biti konacno jedna prelijepa uspomena za nas i nasu vezu jer se odavno nista nije desilo lijepo.Vadim telefon iz torbe i saljem mu poruku.
#Ja:Gdje idemo?
#John:Iznenadjenje!
#Ja:Molim te, reci mi!
#John:Ne,ne zao mi je.A nazovi mi kad ti predavanja zavrse da dodjem po tebe.Love ya!
#Ja:Uredu.Love ya too!
Nakon dugih pola sata zavrsilo je i ovo mucenje.Dok sam hodala po hodniku trazeci Jess naletila sam na Lisu.Djevojka zeljna paznje.Ne razumijem stvarno.Hajde da je ovo srednj skola pa bih razumjela-cura zeliti biti "poplarna" ali ovo je fakultet.Niko od nas se time ne bavi,samo gledam kako sto prije zavrsiti i ovu zadnju godine i pozdraviti se sa ucenjem.Ali ova cura je bila potpuna suprotnost.
Lisa:Pazi kuda hodas budalo!
Lagano sam podigla glavu.
Ja: Pazi ti.
Lisa:Pa nije li ovo ona nasa smontana Valentina.
Ja:Hajde cao.
Zaobisla sam je i krenula u wc nadajuci se da cu naci Jess.Ali nista.Nema je.Odlucila sam je pricekati ispred zgrade.Dok sam stajala i cekala da se pojavi par crnih meni najpoznatijih ociju utipkala sam Johnov broj i pritisnula zelenu slusalicu.
#Ja:Zavrsila sam.
#John:Stizem.
#Ja:Dobro.
Prekinula sam i opet pocela traziti taj par crnih ociju.Imala je tamne oci,nisam mogla razlikovati zjenice od boje.Bila je prelijepa.Djevojka duge smedje kose,uvijek nasmijana,prelijepog osmijeha.Uvijek se smijala i pokusala sakrito svoje osjecaje ali znala sam je predobro tako da joj to nije uspjevalo.Zajedno smo od 6 godine.
Xx:Hej ti!
Okrenula sam se da da vidim ko me doziva.A ko drugi nego Lisa.
Lisa:Nismo zavrsile malorpije.
HAHAHAHA,uredu.
Ja:Itekako smo zavrsile.
Ponovno sam se okrenula i krenula da opet potrazim Jess jer sam se vec brinula.Ali tad me ona uhvatila za rame.Stvarno je dosadna.
Ja:Trebas nesto?
Lisa:Nismo zavrsile.Kako smijes tako da se okreces od mene?Treba da me se bojis.Ali ne nego ti se pravis pametna i "spustas" me.Ugledaj se na ostale.Kad im nesto kazem ne smiju da mi se suprotstave.
Ja:Hajde molim te usuti.Ja imam pravo da radim sta ja zelim i ako je moja zelja da ne gledam vise tvoje lice,tako ce i biti.A ostali,nije da te se boje nego jednostavno nisi nikome zanimljiva.Ti ocigledno jos uvijek imas 17 godina i zelis da si neko i nesto a ustvari si niko i nista.I zamolila bih te da me sad ostavis na miru jer imam svoga posla.
Lisa:Ha-ha-ha.Ti se sad prepala i glumis da imas svoga posla.Ne brini se necu ti nista.Ustvari ne zelim da te zadrzavam,znam da moras kuci jer te roditelji cekaju.Hajde mozes ici,slobodna si.
Ja:Djevojko smijesna si.Ako te bas toliko interesuje sta mi vaznije od tebe reci cu ti-zurim jer idem sa momkom kojeg ti ni u snovima ne bi mogla imati.
Lisa:Imam ja momaka na bacanje.
Ja: Ali ne onog pravog.
Okrenula sam se i konacno krenula da trazim Jess.Nema je nigdje.Usla sam u zgradu i odlucila opet da je potrazim.Odjednom sam ugledala poznat lik svoje drage Jess zbog koje mi umalo srce nije iskocilo.
Ja:Jess,gdje si do sad?
Jess:Pa gdje si ti?
Ja:Pred zgradom sam bila,cekala tebe.
Jess:A ja ovdje,cekala tebe.
Ja:Svasta.Uglavnom idemo ceka nas John.
Jess:Nas?
Ja:Pa i ti ides.Odvuci cemo te kuci.Da te bih kojim slucajem ostavila da se smama vracas.
Ja:Hajde dobro.
Kad smo izasle,ugledala sam poznatog audija.John.
YOU ARE READING
Story of my life
FantasíaValentina Rose (Madison Pettis) Jess Brooks (Ariana Grande) Eric Davidson (Avan Jogia) Jack Smith (David Henrie)