Super je to sad.Ako me John bude trazio na faxu,nece me naci.A i mogu spavati do kolko hocu.
Nakon predavanja,Jess je nazvala mamu i rekla joj da idemo do grada.Usle smo u taxi i krenula prema mom novom domu.
~John's P.O.V~
Aj,otkad je nisam vidio.Svjetlo u njenoj sobi je stalno ugaseno.Ne ide na fax.Mozda je bolesna.Ma nije.Da je bolesna palila bi svjetlo u sobi a ne stalno lezala u mraku.Gdje je?Svi izlaze i ulaze u kucu osim nje......osim nje i Lauren.OTISLE SU!E pa naci cu vas pa makar mi to bilo zadnje u zivotu.!!
~Moj P.O.V~
Stigle smo pred stan.Jess je bila zaprepascena koliko dugo moram putovati do kuce.Mada sto dalje od Johna to bolje.Otisle smo u stan.U stanu su bile Jane i Lauren.Pozdravile smo se s njima i otisle knjige da ostavimo.Nije bilo nikoga u sobi.Cudno,Eric ni jutros nije bio tu.Valjda ce veceras doci.Odlucile smo da se presvucemo.Posudila sam Jess odjece jer kod sebe nije imala.Konacno krenule smo u grad.
U gradu smo se zabavljale.Isle smo radnjama kupovale odjecu,obucu.Isle smo i po kaficima pile kafu,sokove,ma sta smo stigle.Ma znate kako je kad odes s najboljom prijateljicom u grad.Nakon grada opet smo otisle do mene sa Jess uzme knjige i upozna Erica.Luda je za njim.Mislim ne za njim nego za tim da ga upozna.Ali kad smo dosle nije ga bilo.Htjela sam da pitam Jane gdje je ali predomislila sam se.
Jess:Ma doci ce on cim ja dodjem.Vidjet ces.
Ja:Dobro bona.
Jess:Haj ga nazovi. ( pupy face)
Ja:Ne zelim.Treba da pomisli da ga uhodim.Ne znam ga ni 24h a vec me zanima gdje je i sta je.Treba da pomisli nesto lose o meni.A to ne zelim jer mu smetam ovdje.
Jess:Pfff,odoh kuci.
Ja:A nemoj neka te.
Jess:Moram,cijeli dan nisam kuci.
Ja:Dobro hajde.Ali moras opet doci.
Jess:Znas da hocu kad Eric bude tu.
Ja:Dobro Jess.
Zatim sam se isoratila do vrata i pozdravile smo se.Otisla sam malo na laptop,posto na facebooku nema nista zaninljivo upalila sam neki film i gledala.
...
Film je zavrsio.Pogledala sam na sat.Bilo je pola 8.Cula sam zvono na vratima.Izasla sam iz sobe da otvorim vrata a pritom sam shvatila da sam sama u sobi.Nasla sam poruku na vratima.Prvo sam otvorila vrata.Eric.
Ja:Udji.
Eric:Sta je to?
Ja:Luren i Jane su otisle do grada jer im dosadno pa su mi ostavile poruku.Kazu da ih nece kasno biti da ih ne cekamo nego da izvadimo kljuc iz brave kako bi one mogle uci.Tako da cu to odmah uraditi.Mislim ako neces vise nigdje ici.
Eric:Necu,necu,izvadi kljuc da ne zaboravimo kasnije.
Ja:Ok.
Eric:Ima li sta za jelo?Gladan sam.
Ja:Ne znam,valjda ima.Provjerit cu pa cu postaviti sa jedes.
Eric:A ja odoh da se raspremim pa cu doci da ti pomognem.
Ja:Ok.
Bilo me je sram da ga pitam sto nije bio tu.Ne trebi on meni da se opravdava.Otisla sam i kuhinju i trazila sta ima da se jede ali nije bilo nista.Ubrzo je dosao Eric.
YOU ARE READING
Story of my life
FantasyValentina Rose (Madison Pettis) Jess Brooks (Ariana Grande) Eric Davidson (Avan Jogia) Jack Smith (David Henrie)