-Amugy hova is megyünk most?-kérdezte Mark egy kis idő után.
-Chasehez-vágtam rá
-Azon belül?
-Majd meglátod.
-Titokzatos srác vagy mondtam már?
-Még nem-mondtam és egymásra mosolyogtunk. Egy étteremig sétáltunk.
-Itt vagyunk.
-Most romantikusan elakarsz hivni kajálni vaaagy itt találtad ki Chaset?
-A második. Az első az majd egyszer meglepi lesz-vontam vállat
-Miért találsz ki egókat egy étteremben?-fogta fel hogy amugy mivan
-Tudod ha az ember tulvan egy szakításon és éppen étterembe szóló ingyen jegye van amit anno a párjával akart megosztani de egyedül megy, akkor lehet eszébe jutnak baromságok-nevettem fel
-Ohh már értem.-mondta Mark és bementünk. Chase ott ült egyedül a sarokban egy képet szorongatva. Senki nem volt az étteremben.
-Szia Chase.-ültünk le vele szembe.
-Ohh Jack és.. Ö ki?-mutatott rá Markra.
-Ő itt a barátom, mind két értelemben.-mondtam hadonászva
-Helló! Mark vagyok!-nyujtotta a kezét Brody-nak és kezet fogtak.
-Aranyosak vagytok-kezdte Chase mire elmosolyodtunk -Mit szeretnétek?-kérdezte a képet fürkészve még mindig.
-Anti..-kezdtem mire Chase lerakta a képet.
-NEM! nem! Az a köcsög tönkretett és miatta elvesztettem a gyerekeimet az anyjukkal együtt!! Nem! Nem akarok róla hallani! Tünés!-akadt ki
-Chase kérlek!-emeltem fel egy kicsit a hangom.
-NEM! ELEGEM VAN BELŐLE!
-Nekünk is! Azért kérjük a segítséged hogy végleg ki írtsuk!!
-Nem segítek!
-De Chase! Ha Anti megöl engem sosem lesz esélyed látni a gyerekeid!
-fejeztem be. Chase sóhajtott egy hatalmasat fel állt az asztaltól.
-Gyertek..-mondta és elvette a képet az asztalról.
-Köszönjünk Chase.-mondta Mark.
-A családomért teszem.-fejtette ki a srác
-Mi is...-mondtam halkan és össze néztünk Markal mire Chase hátra fordult és elmosolyodott rajtunk.
-Mit tervelt ki az a glitch picsa már megint?-törte meg a csendet pár perc mulva Brody
-Háát. Darkal megakarnak ölni minket, meg egymást, tegnap még egymást akarták legyilkolni, azóta nem láttuk őket.
-DARKAL? Mi a faszt csináltatok ti úr isten..-pofozta meg magát a srác
-Darkot ismered de engem nem?-nézett gyanusan a fiúra. Chase megállt erre a mondatra hirtelen megfordult és Markra nézett.
-Te vagy Dark kreálója?
-Sajnos.-vakarta meg a tarkóját a párom.
-Mikor jöttetek össze?-váltott azonnal témát.
-Tegnap, nem?-mosolyodtam el
-De. Miért?-nézett vissza a srácra
-Mikor tudtátok hogy szeretitek egymást?
-Nemtudom, pár napja.-válaszoltam
-Ooh ti.. -Markal csak kérdően egymásra néztünk.
-Mennyit hallottam én ebben a világban Antit énekelni Darkról. Hmm. És Mikor Darkal találkoztak látni kellett volna Anti arcát. Akkor még ártatlannak tüntek. Jack, láttad már Antit igazán igazán mosolyogni? De nem azzal az ördögivel hanem a szerethetővel?
-Van olyana?-néztem rá hatalmas kikerekedett szemekkel, mint ahogy Mark is.
-Ahogy Anti mondta akkor, ,,Első látásra utálat" Volt számukra. Anti még akkor engem szivatgatott meg Schneepet, hogy neki milyen démon pasija van. Pff.
-Komoly? -támadt rám a vigyorgás.
-Igen. Aranyosak voltak heh. Aztán Darknak ott kellett hagynia, és most világuralomra készülnek külön vagy együtt nemtudom. Mi volt az első reakciójuk mikor találkoztak?
-Anti aztmondta hiányzott neki, Dark pedig azt hogy kifogja nyirni és Antival harcolni kezdtek aztán elrohantunk.
-Eh még mindig szeretik egymást.
-Anti szerelmes? Jézus atya uristen. Anti? És a szerelem? Most komooly?-néztem rá Brodyra
-És Darkal?-akadtunk ki Markal mire Chase csak a vállát vonogatta
-Nade megérkeztünk!-szólt a srác
-Ez..ez a ház még megvan?-néztem fel a picit romos kinézetű házra. A régi albérletem volt. Csak nem volt kedvem eladni így itthagytam. Ahogy elnézem jól tettem.
Beléptünk és Chase családjáról voltak képek kirakva, a gyerekiről meg a feleségéröl.
-Itt szoktunk bandázni a többiekkel-mutatott a nappalira a bézbolsapkás srác
-Többiekkel?-kérdezte Mark
-Jameson, Schneep, Jackaboy, Marvin meg gondolom régen Anti.-válaszoltam Chase helyett
-Ki az a Marvin? Ő is az egyik egód?-nézett rám Mark
-Aham. Ő ilyen varázsló. A Jacksepticeye Power Hour-on találtam ki őt. Macskás maszkos tudoood
-Jaaa már tudom. -esett le Marknak az információ.
-Dark nemfogja hagyni hogy elüzzétek Antit ugye tudjátok?-törte meg a beszélgetésünket Chase
-Tudjuk. Nekem van rá egy ötletem de az legyen inkább csak a B terv-mondta Mark
-Mi a terved?-kérdeztem
-Azt egyenlőre ne akard tudni. Ugyse mondanám meg. Ennyi-fejezte be Mark. Gyanus ez nekem.
-De miért?
-MONDOM ENNYI-förmedt rám Mark. Szomorúan lesütöttem a tekintetem.
Mark felsóhajtott
-Sajnálom szerelmem, tényleg ez egy olyan B terv amit csak akkor akarok tudtodra adni ha végleg minden remény meghalt Dark ellen.
-Nembaj..-mondtam egy hamis mosolyt felcsalván
-Szeretlek-ölelt meg Mark.
-Mindig tudod mivel lehet valakit felviditani-mosolyogtam rá piciny könnyes szemmel.
-Annyira aranyosak vagytok. -nézett ránk Chase mosolyogva -Jack. Beszélni szeretnék Markal négyszemközt. Elmész a konyhába addig főzni egy kis kávét?
-Persze-mondtam és kimentem a konyhába kérésükre.*Mark szemszög*
-Mark. Mire készülsz?
-Nem igazán akarok erről beszélni.
-Hidd el, én már legyőztem a belső démonom, úgy hogy élve maradtam.
-Chase.. Ha minden remény meghal.. Ha én meghalok az egóim is, velük együtt Dark is.-mondtam a végét már halkabban.
-Jack összefog törni ha ezt megteszed
-Tudom.. De hamar túl fog esni rajtam-csaptam ki az arcomra egy hamis mosolyt
-Nem fog. Mark. Jack egója vagyok, Jack az akiről többet tudok mint kellene, hidd el nagyon szeret, meghalna nélküled. Ezt a végső B tervet helyezd át végső Z tervé, és az elötte lévő terveket pedig próbáljátok megvalósítani. Rendben?
-Nem tudom. Nem akarom Seànt semmiféle veszélynek ennél jobban kitenni.
-Kérlek Mark. Hidd el, nemcsak az egóidat és magad fogod megölni vele hanem Jackot is.
-Rendben. Köszönöm Chase-mosolyogtam rá. Chase megfogta a vállamat és vidáman bólintott egyet.
-Meghoztam a kávékaaat! Ugy ahogy szereted Mark és ugy ahogy szeretjük Chasee broo!-nyujtotta oda viccesen a kávénkat.*Jack Szemszög*
-Nah megbeszéltétek?-néztem rájuk kiváncsian
-Igen.-mondta Mark és átkarolt.
-Mark szerencsés vagy vele-kortyolgatott bele a kávéjába Chase
-Tudom-mosolygott rám Mark és megpuszilta az arcom. Szerintem azonnal elpirultam. Hirtelen törés zuzás hangokat hallottunk kintről.
-BASSZAMEG RÁNKTALÁLT-orditotta Chase
-Ki?-néztünk össze a párommal
-Anti!-mondta Chase és kirázott a hideg
-e̾N̾g̾E̾D̾j̾ b̾E̾!-kiabálta be Anti.
-Bujjatok el légyszi!-suttogta oda nekünk
-Várjál már Anti éppen pucér vagyok!-találta ki Chase gyorsan odarohant a hűtőhöz beirt egy kódot leghátulra és kinyilt egy ajtó a hütőmögött egy helyre. Beszaladtunk.
-Erről senki sem tud bulljatok el odabent de ne nyuljatok semmihez és maradjatok csendben!-parancsolt ránk. Becsukta ránk a hütőt és bementünk halkan a helység végébe. Egy szép szoba volt odabent. Az a legjobb hogy tudtam erről a helyről, csak kiment a fejemböl hogy ilyenem is volt.
-Gyere ide Mark-suttogtam Marknak és leültünk egy másik kisebb helységbe, ott mindig gyertyák voltak. Meggyujtottam egy-kettőt, vittem egy nagyobb párna féleséget és leültünk a sarokba.
-Honnan tudod mi hol van?-kérdezte Mark
-Itt laktam. Mármint nem idebent hanem kint, de néha bejöttem ide.-suttogtam vissza. Leültünk átölelve egymást a gyertya fényben és csendben figyeltünk.*eközben fent*
-Na gyere te vibráló teknősbéka.-nyitotta ki az ajtót Chase
-a̾N̾y̾ÁD̾.. t̾U̾d̾T̾a̾d̾ h̾O̾G̾y̾ J̾a̾C̾k̾ e̾B̾b̾e̾N̾ a̾ V̾I̾l̾áG̾b̾a̾n̾ v̾a̾n̾?
-Woow! Komoly?-csinált ugy Chase mint ha nem tudná
-I̾g̾e̾n̾. N̾e̾m̾ t̾a̾l̾ál̾k̾o̾z̾t̾ál̾ v̾e̾l̾ük̾?
-Hogy érted hogy velük? Kettő lett belőle?
-C̾H̾a̾S̾e̾ b̾A̾Z̾d̾m̾E̾g̾.. m̾A̾R̾k̾a̾l̾ V̾a̾N̾ i̾T̾t̾.
-Ohh akkor Dark is a közelben van nemdeee??-kérdezte mosolyogva Antitól
-k̾U̾S̾s̾!-kezdett el vörösödni Anti zöld bőre.
-Cnyaj még mindig szereted igaz?- Anti csak nézett érzésekkel teli arccal, szomorúan a földre.
-Anti, miaz?
-N̾e̾m̾ t̾u̾d̾o̾m̾. I̾g̾e̾n̾ s̾z̾e̾r̾e̾t̾e̾m̾ d̾e̾ ő m̾e̾g̾a̾k̾a̾r̾ öl̾n̾i̾. Íg̾y̾ k̾ép̾t̾e̾l̾e̾n̾ v̾a̾g̾y̾o̾k̾ v̾a̾g̾y̾ h̾a̾g̾y̾n̾i̾, v̾a̾g̾y̾ m̾e̾g̾öl̾n̾i̾. E̾g̾y̾i̾k̾e̾t̾ s̾e̾m̾ a̾k̾a̾r̾o̾m̾.
-Miért jöttél?
-M̾e̾g̾k̾e̾l̾l̾ t̾a̾l̾án̾o̾m̾ J̾a̾c̾k̾o̾t̾, h̾o̾g̾y̾ e̾l̾r̾a̾b̾o̾l̾j̾a̾m̾ és̾ k̾i̾k̾ép̾e̾z̾z̾e̾m̾.
-Miért kell kiképezned?
-H̾o̾g̾y̾ m̾e̾g̾öl̾j̾e̾ M̾a̾r̾k̾o̾t, és̾ íg̾y̾ D̾a̾r̾k̾ i̾s m̾e̾g̾s̾z̾ün̾i̾k̾ és̾ én̾ f̾o̾g̾o̾k̾ u̾r̾a̾l̾k̾o̾d̾n̾i̾. S̾z̾ÓV̾A̾L̾ M̾ØS̾T̾ V̾ÃG̾Y̾ S̾ĘG̾ĪT̾ĒS̾Z̾ V̾ÅG̾Y̾ T̾ŪD̾ØM̾ H̾ØL̾ L̾ÃK̾NÃK Ã G̾Y̾ËR̾ĒK̾ĘĮD̾.
-mondta a végét úgy hogy a kés élét Chase állához tartotta.
-Jack nem lesz képes megölni őt!
-m̾I̾ēr̾t̾ n̾ę l̾ėn̾n̾ē?
-Mert szereti! Mint ahogy te se lennél képes megölni Darkot!
-D̾Ē M̾ĘG̾T̾ŪD̾N̾ÃM̾ ÕL̾N̾Į!! M̾A̾R̾K̾A̾L̾ E̾G̾Y̾ÜT̾T̾ K̾E̾L̾L̾ E̾L̾P̾ŪS̾Z̾T̾ÛL̾N̾ĮA̾!
-Ezzel nem érsz el semmit Anti!
-ÃA̾A̾A̾A̾ĀÅÂÄHHH- orditott fel Anti és elpárolgott. Chase azonnal kinyitotta a bejáratot a bunkerba és berohant hozzánk.
-Jack! Mark!-szaladt be hozzánk.
-Miaz? Mi történt?-kérdeztem kétségbe esetten.
-Anti elakar rabolni, és kiképezni hogy megöld Markot, Darkal együtt! Sietnünk kell ha elakarjátok őket pusztítani mert nincs sok időnk!-mondta Brody és azonnal átvettük az egész tervet.
ESTÁS LEYENDO
Az Egók Valódiak?! Ep.1. |Septiplier&Antiseptiplier|
De TodoFőszereplők: Jack, Mark, Anti, Dark Mellékszereplők akik gyakran/ritkán szerepeltek: -Dr. Schneeplestien -Chase Brody -Jameson Jackson -Marvin -Jackaboy-man -Wilford Warfstache -Dr. Iplier -Darkiplier -Googleiplier -Jim -Amy -Ethan -Kathryn -Dan&P...