" Alergam. Alergam prin noaptea adanca.Alergam prin padurea de lângă marginea orașului in care locuiam. Padurea in care se întâmplaseră multe crime și dispariții ciudate in ultimele luni.Cineva sau ceva ma urmarea. Ii simteam răsuflarea rece in ceafa mea. Parca copacii prindeau forme ciudate in jurul meu, incercand sa ma prindă cu crengile lor și sa ma țintuiască la pamant.In fuga mea nebuna vad ieșirea din padure care pare sa dispară pe măsura ce eu ma apropiam de ea. La câțiva metrii departare de poarta care garanta salvarea mea ma împiedic de o rădăcina a unui copac. Simteam sfârșitul mai aproape ca oricand. Inima imi bătea anormal de repede, iar reflexele nu imi mai funcționau.Eram pe jos, murdara de pamant și de noroi, speriata și fără apărare. Ma uitam după urmăritorul meu însă tot ce am vazut era o umbra și am auzit un ras psihopat, plin de nebunie și dorinta de a ucide.Vad umbra cum se apropie de mine și..."
Sar ca arsa in sezut. Eram transpirată, speriata și inima imi bătea cu putere. Încă nu înțelegeam ce se întâmplase. Eram in camera mea si totuși încă ma simteam urmărită. Aveam aceeași senzație. Cineva ma privea din umbra. O stiam, o simteam...
Ma uitam agitata prin camera in speranta ca voi găsi ceea ce căutam: Sursa fricii mele. Însă totul era ca înainte. Nici urma de ceva sau cineva care sa fi intrat in camera mea... Geamul era închis, usa închisă, dulapul închis, ventilația închisă. Credeam ca înnebunisem eu și tot era doar in mintea mea...Cum ajunsesem din padure in camera mea?
Ma uit repede la ceasul de pe peretele din fata patului meu.... 3 dimineata....
Oftez slab si ma sprijin de peretele din spatele patului, apoi iau un servetel pentru a-mi șterge sudoarea de pe frunte.
"A FOST DOAR UN COȘMAR... Doar un vis urat... Nimic real..."Imi repetam mereu in minte aceste cuvinte,chiar dacă nu ma credeam in totalitate.
Imi dau jos patura de pe mine, vrând sa merg la baie sa ma spăl pe fata. Ma uit in jos și ceea ce vad ma face sa scap un țipat ascutit care a rup liniștea mormântală de dinainte.Hainele mele erau la fel de murdare și de rupe ca in coșmar, iar rănile de pe maini pe care le dobandisem nu dispăruseră,ci se accentuasera...
CLAR ĂSTA NU A FOST DOAR UN COȘMAR....~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~
N/A: Aspectul ei se afla la media :3 Astept părerile voastre ^^
CITEȘTI
Dream or Nightmare? / F.F. Eyeless Jack
ParanormalAmalia este o fata normala care locuiește in metropola Washington DC.Viața ei este una perfecta.Are o familie care are grija de ea, un iubit minunat, prieteni adevărați, note bune și o cariera muzicala, toate acestea la frageda vârsta de 16 ani. ...