C

39 1 0
                                    

capitolul 3 ~ ispita ~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

capitolul 3 ~ ispita ~


~ Raven pov ~

Observ cum Lucifer pleacă , fiind plină de sudoare. La naiba , ce e cu fata asta? E pur și simplu...fără cuvinte.

— Nu te indragosti de ea!

Îmi indrept privirea spre Eliot care trage de greutăți.

— Poftim?

— Nu te îndrăgosti de Lucifer! Spune la fel de sec ca prima oară.

— Nu ma îndrăgostesc de ea, spun pe jumate de gura. Dar de ce sa nu fac asta?

Acesta lasă greutățile și își lasă privirea in pământ. Oftează apoi se uita la mine.

— O cunosc pe Lucifer din generală , sta cu mine in momentul asta și tin la ea enorm de mult , dat sincer vorbind, Lucifer nu poate iubi , inima ei e prea inghetata ca sa o mai facă , mărturisește serios cu privirea trista. Oricum hai sa mergem, spune el și își ia prosopul, Lucifer destul de repede și nu-i place sa aștepte, adauga.

Îl urmez și ma gândesc la ce a zis. De ce nu poate iubi? Ce i s-a întâmplat? Are legătura cu Zoe?

Intru in vestiar și ma duc repede sa fac un dus și imediat ma schimb. Îl observ pe Eliot care o suna pe Lucifer apoi înjura.

— Te poți duce tu te rog sa o verifici pe Lucifer? Nu ii sta in caracter sa stea atât și sa nu răspundă la telefon, mormăie. Eu ma bag la dus și revin, adauga.

Dau din cap și ies din vestiar ducându-ma la fete. Înainte sa intru aud înjurături și o voce groasa, facandu-ma sa-mi fac filme in cap. Intru trântind usa și ce vad ma face sa mi se intereseze vederea. Ma năpustesc asupra bărbatului care are de gând sa-mi rănească îngerul și încep sa-i impart pumni pana la refuz. Singurul lucru care ma scoate din transă sunt sunetele disperate scoase de Lucifer care are corpul dezgolit , este legată la mâini și are scoci la gura. Sar imediat in ajutorul ei , dezlegand-o și acoperind-o. Aceasta ma ia strâns in brațe , plângând in hohote iar toți nervi mei dispar, fiind înlocuiți de dorința de ai fi alături. O iau stil mireasa și ies din cabinele de dus, ducand-o la vestiar in sine. Ii caut geanta și încerc s-o îmbrac , aceasta plângând. Încerc sa nu ma uit la ea, pentru ca nu vreau sa profit de momentul ei de slăbiciune. După ce reușesc s-o îmbrac cât de cât, aceasta tot lipita de mine sta încă in stare de șoc.

— Ce se întâmpla aici?

Eliot intra , fără bluza și gafaind. Când o vede pe Luicifer in starea in care e aproape turbează și se uita in toate părțile, găsindu-l pe libidinos lesinat.

— Cheamă politia, o s-o duc eu pe Lucifer la mine și am sa-i dau adresa mea lui Kaida sa ti-o dea și numărul meu dacă e, spun și ii iau geanta lui Lucifer.

Inger căzut  : inima de gheata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum