D

33 1 0
                                    

capitolul 4 ~ mic-dejun la pat ~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

capitolul 4 ~ mic-dejun la pat ~

Ne uitam de ceva timp la un film și îmi aud telefonul sunând din dormitor. Sar ca arsa și fug sa-l iau, văzând ca e Julie.

— Alo?

— Buna scumpo, esti bine? Întreabă cu reținere.

— Da sunt bine, sunt cu un prieten și ne uitam la un film , scuze ca nu te-am sunat, ii spun repede ieșind din dormitor.

— E okey, mi-a spus Eliot tot, sigur esti bine?

— Da Julie, sunt bine, ii spun pentru a o liniști.

— Vi in seara asta acasă? Întreabă.

— Nu știu sigur, oricum, am mașina la mine, nu e o problema, ii aduc la cunoștința.

— Bine scumpo, spune dulce. Sa va protejați!

— Julie! Tip in difuzor dar aceasta închisese apelul.

Las telefonul oftând pe măsuță de lângă canapea și ma așez lângă Raven.

— Cine era?

— Mama lui Eliot, ii spun sincer. Auzi?

— Ce este?

— Crezi ca as putea rămâne in seara asta aici? Nu prea am chef sa plec la ora asta acasă, ii mărturisesc reținută.

— N-am nici o problema cu asta, îmi zâmbește.

Ii zâmbesc la rândul meu. Totuși, ce e cu omul asta? Mai întâi ma baga in sperieți, apoi ma ajuta iar apoi e drăguț cu mine. Pe unii oameni n-o sa-i înțeleg niciodată.

— Eu cred ca ma bag la somn, ii spun cascand și verific ceasul văzând ca e 22:17. O sa dorm aici pe canapea, ii spun.

— Dormi tu in dormitor, pentru mine e okey sa dorm aici, am mai dormit și sunt obișnuit, spune.

Ma strâmb și-l privesc.

— Dormi cu mine , propun.

Pot observa cum culoarea obrajilor lui prind noante stacoji și ma privește surprins.

— Esti sigura?

— Doar dormim Raven, nu facem nimic, pufnesc. E okey, nu vreau sa dormi pe canapea, adaug.

— Dacă tu spui, spune el reținut. Hai sa-ti dau ceva sa te schimbi, bănuiesc ca nu vrei sa dormi așa, spune arătând spre blugii mei.

— Nu chiar, ii spun iritata. Dar problema mea e ca nu pot dormi cu pantaloni pe mine, ii mărturisesc.

— Îți pot împrumuta o pereche de boxeri și un tricou , spune.

Aprob și mergem in dormitor unde-mi da un tricou și o pereche de boxeri. Acesta părăsește camera lăsându-ma sa ma schimb. După ce-mi las hainele intr-un colț și iau hainele lui pe mine, ma simt mult mai confortabila , mai ales ca am dat jos sutienul.

Inger căzut  : inima de gheata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum