To wyzwanie zrób wieczorem (od około 18:00).
Lista zadań na dzisiejszy wieczór:
1. Zrób sobie relaksującą kąpiel
2. Jeśli masz rodzeństwo to zrób sobie z nim piżama party lub pooglądajcie jakiś film (jeśli nie masz rodzeństwa to możesz obejrzeć jakiś film sama - na dole filmy polecane przeze mnie)
3. Dodaj jakiś rozdział do swojej książki na Wattpadzie lub napisz nową.
4. Pomóż w czymś swoim bliskim (np. Bratu w lekcjach/mamie w kuchni)
5. Znajdź fajny przepis na jakieś zdrowe ciastka, itp. Zrób to i zaskocz rodzinę!
6. Udekoruj swój pokój (może znajdziesz w piwnicy jakieś ładne ozdoby?)
A to moje propozycje filmów:
🌸 Harry Potter - jestem pewna, że każdy to zna. Ja kocham ten film.
🌸Gwiezdne Wojny - według mnie naprawdę mega i tez zapewne znacie.
🌸Cudowny chłopak - wzruszajacy, piękny film o chłopcu ze zniekształconą twarzą, który był od początku unikany w szkole przez innych. Musicie to obejrzeć!
🌸Ósmoklasisci nie płaczą - także wzruszajacy film o dziewczynce, która nagle dowiedziała się o swojej chorobie. Bardzo polecam.
🌸Karate Kid - film o chłopcu, który zapragnął nauczyć się sztuk walki. Naprawdę warto go obejrzeć bo oprocz nauki wytrwałości i odwagi, porusza także inne kwestie życiowe.
🌸Zmierzch - wspaniały film o dziewczynie, która trafia do nowej szkoły. Poznaje tam chłopaka, który jest wampirem. Jeśli jeszcze tego nie oglądałaś to musisz!
🌸Pamiętnik księżniczki - mega film! Bardzo polecam! O młodej, trochę niezdarnej dziewczynie, która dowiedziała się, że jest księżniczką.
🌸Dziennik cwaniaczka - zabawny film o chłopcu, który wiele broi. Naprawdę ciekawy i śmieszny!
🌸Koralina - animowany horror dla młodszych. Mimo wszystko są dość straszne momenty.
🌸Zakręcony piątek - ten film MUSISZ obejrzec! Wiem, że za kazdym razem tak mówię, ale ten jest naprawdę mega. Opowiada o matce i córce, które miały słabe stosunki, aż nagle zamieniły się osobami (w sensie córka znalazła się w ciele mamy i na odwrót). Jak sobie poradzą? Jak to wpłynie na ich kontakty? - zobacz!
🌸Legion Samobójców - brzmi groźnie, ale jest mega. Myślę, że od 12/13 lat można oglądać.
Narazie tyle!
Piszcie rezultaty:
1. Nick
2. Co zrobiłam?
3. Czego nie?
4. Jaki film oglądałam i jak mi się podobał?
5. Co było najlepsze?Pamiętacie rozdział ,,Coś jeszcze"?
Powiedziałam wam, że możecie pisać mi, jakiej rady potrzebujecie. W tym rozdziale odpowiem na jedną z nich.-Moi rodzice się rozwodzą, a ja kocham ich oboje.
Wiem, że jest ci trudno, ale myślę, że powinnaś postarać się zrozumieć rodziców. Być może lepiej żeby się rozwiedli niż żebyś musiała słuchać i stresować się ich kłótniami.
Dobrym sposobem jest rozmowa z nimi obojga. Przedstaw im swoje uczucia. Wyrzucisz z siebie negatywne emocje, a rodzice przynajmniej może wyjaśnią ci, o co chodzi.
Pamiętaj, że czas leczy rany. Być może okaże się, że będziesz szczęśliwsza. Daj im szansę i zaufaj, tak jak kiedyś ufałaś:)Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam 💪🏼💗
CZYTASZ
WYZWANIA DLA NASTOLATEK!
Teen FictionJesteś gotowa spróbować swoich sił w różnych wyzwaniach? Przekonać się, czy posiadasz silną wolę? Nie pożałujesz! Zapraszam serdecznie!