Merhaba! Bu ilk kitabım olacak. Buralarda uzun zamandır varım, onlarca kitap okudum, bazen yazmayı denedim ama paylaşmadım. Ama birden kitap yazma isteği geldi ve bende saniyeler içinde kitap yazacağım dedim. Sonuç olarak burada, bu bölümü yazıyorum. Nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum. Bazen doğaçlama bir bölüm bazen üzerinde çok uğraşılmış bir kitap olacak. Yani öyle umuyorum. Sizden tek istediğim kitabı okursanız, bana destek olup vote vermeniz. Ayrıca beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz bir yer olursa yorumlarda belirtmeniz. Bu sayede güzel bir kitap olacağına eminim. Umarım iyi bir kitap olur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KONU:
Annem ve babam ayrı , özel okulda okuyorum, Lise 3. Sınıfa gidiyorum. Annem ile yaşadığım İzmir'den kalkıp İstanbul'a babamın yanına gelip yerleşmem ile başlayan olaylar.
Annem ve babam çok zengin. İkisinin de holdinglerin var. Ayrı olmalarına rağmen hala ortaklar. Doğal olarak tek çocukları olduğu için de tüm miras bana kalıyor kalıyor. Ama ben diğer zengin zübbeleri gibi param ile hava atmam. İnsanlık para da değil kalpte'dir çünkü. Ha bu arada ben kimmiyim? Be Nur'um. Bu yeni yaşantımda benim ile birlikte olmaya ne dersin? Yaşadığım tüm olaylarda, benim ile birlikte hem ağlayıp hem güler misin? Benim ile birlikte olur musun?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evett, konuyu da yazdığıma göre artık burada bitirebilirim bu bölümü. Ayrıca kitaptaki Nur ismi benim kendi ismim. İlk kitabımda kendi adımı kullanmak istedim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDE'Kİ UKALA
Подростковая литератураYeni şehir, yeni okul, yeni arkadaşlar. Hayatımın sonu mu yoksa başlangıcı mı olacak bu şehir? Ne olacağını, ne yaşayacağımı bilmiyorum. Tek bildiğim burada kalmak istemiyorum.