Anlamıyorum! Her normal kitapta her normal insan güne ya kendi odasında ya tanımadığı bir piskopat ın odasında yada sevgilisinin odasında uyanıyor ben ise Toprak'la birlikte nezarethanede uyanıyorum!!! Ne kadar mükemmel dimi?
Ben size olayları anlatıyım dün Toprak'ta kalmıştım sabah kahvaltı falan yaptık sonra ben çok sıkıldım büyük ısrarlarım sonucu Toprak' la ara sokağa sprey boya yapmaya gittik biraz eğlendikten sonra polis siren sesleri duyuldu sonuç buradayız Toprak susmak bilmiyor car car car Öf bu ne be
- Toprak kapa çeneni bende zor durumdayım
Toprak: Ama bu senin yüzünden burda olmadığımız anlamına gelmiyor
- Ay onu boşver de abimler babama söylemiştir Öf napıcam ben yağğ
Toprak: İzzz hayla para derdindesin seninde söylediğin gibi sadece kredi kartlarına bir süreliğine el koyar.
- Beni anlamıyosun!!! . Konuşmamız böyle sona erdi bir süre sonra bir polis bey amirciğim geldi
- Polis bey amirciğim beni daha doğrusu bizi buradan çıkarın hem biz güzel İzmirimizi daha da güzelleştiriyoruz ondan eğer güzel İzmirimizi daha da guzelleştirmek suçsa atın beni mapuslara idam edin ben yaşamayı haketmiyorum zaten İz kim ki İz ölsün ha bu arada eğer idam edilirse mezarıma Beşiktaş forması bırakın sizi seviyorum sevgiler saygılarla İz...
Polis bey amirciğim : Allah rızası için sus ya sus ay çıkarıcam l seni yeterki sus tüm gece ciyak ciyak ne içeriyor ailen sana git psikiyatriste görün
Toptak: Katılıyorum
- Kapa çeneni Toprak. Sonunda özgürüm Toprakla nezarethaneden çıktık ben evime o evine BİRDAHA görüşmemek üzere falan filan....
Yazarınızdan
O olaydan sonra bir kaç ay geçti şaka maka İz Toprağa çok alıştı sevdi aşık oldu Toprak sa.... Alışmış,seviyormuş,aşık olmuş gibi yapmayı sürdürdü hikayenin başında Toprağın kendi kendine söylediği gibi sadece eğlence biraz eğlenmek kafasını dağıtmak istedi başardı da İz' ın onu sevdiğini ona her aşkla baktığını görünce kahkaha atıp ezikleyesi geldi ama eğlence bu kadar kısa süremezdi hemToprak sevgili rolünüde sevmişti Bir gün kartlar açık oynanmaya başladı en azından Toprak tarafından... sıkılmıştı... Sonra ne mi oldu...
Yorum ve Votelerinizi Beklemekteyim 💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M.R.S ÇATLAK
Acak- Yeter artık İz daha okulun ikinci haftası dan burnumuzdan getirdin -Ama hocam ben bişey yapmadım ki sadece sınıf duvarlarını FISTIK YEŞİLİNE boyadım şey bide okul duvarlarına grafiti çizdim ve müdürden kaçarken duvara tırmanıp müdürün üstüne düşer...