Ξημέρωσε. Οι ακτίνες του ήλιου μόλις είχαν αρχίσει να ξεπροβάλλουν απ'τις χαραμάδες των ξύλινων παραθύρων. Κοίταξε έξω απ΄το παράθυρο. Ο καιρός ήταν ήπιος και προέβλεπε μια καλή, ηλιόλουστη μέρα. Δεν υπήρχε κανείς στον δρόμο,άλλωστε ήταν πολύ νωρίς ακόμα για να ξεκινήσει την μέρα του κάποιος. Παρ'όλα αυτά είχε έρθει η ώρα. Σηκώθηκε απ΄το κρεβάτι δίχως καμιά αίσθηση μεταμέλειας ή έστω λύπησης για αυτό που μόλις είχε διαπράξει. Γεμάτος με αίμα, κάθησε στην πολυθρόνα που βρισκόταν απέναντι απ'το κρεβάτι. Του άρεσε η αίσθηση του φρέσκου αίματος να ρέει στο κορμί του. Σχεδόν τον γοήτευε. Ένοιωθε σαν να ήταν η επιβράβευση του για όσα είχε κάνει.
Πήρε το σακάκι στα χέρια του και έβγαλε απ'την εσωτερική του τσέπη, ένα πακέτο τσιγάρα. Άναψε το ένα και άφησε τον καπνό να γεμίσει τα πνευμόνια του, απολαμβάνοντας αυτήν την γλυκιά αίσθηση θανάτου. Εστίασε το θύμα του. Ένα χαμόγελο ικανοποίησης σχηματίστηκε στο πρόσωπο του.
«Όχι και άσχημα» είπε και συνέχιζε να απολαμβάνει αυτό το θέαμα.
Απέναντι του, στο κρεβάτι ήταν μια γυναίκα. Ψηλή, μελαχρινή με καλλίγραμμο σώμα. Ήταν πολύ όμορφη. Και ενώ η ομορφιά για κάποιους είναι θείο δώρο, γι'αυτήν ήταν η καταδίκη της. Ποιος να το φανταζόταν, ότι η ομορφιά μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στον θάνατο.Το στόμα της ήταν κλειστό με ένα μαντήλι. Το κρεβάτι γεμάτο αίμα. Την είχε σκοτώσει. Μετά από το ρομαντικό δείπνο που της είχε ετοιμάσει, την βόλτα στην παραλία και την επίσκεψη στο σπίτι της, αποφάσισε να της στερήσει ότι πολυτιμότερο υπάρχει για κάθε άτομο. Το δικαίωμα για ζωή. Και φυσικά με τον πιο βάναυσο τρόπο. Ακόμα θυμάται το βλέμμα της, την ώρα που ξεψυχούσε στα χέρια του. Την ώρα που της ακρωτηρίαζε τα χέρια και η νεαρή κοπέλα σπαρταρούσε από τον πόνο, μη έχοντας την δυνατότητα να φωνάξει. Αυτό το βλέμμα έλεγε πολλά. Όλα αυτά που δεν μπορούσαν να ειπωθούν εκείνη τη στιγμή.Αγωνία και φόβος κατέκλυζαν το κορμί της ώσπου έχασε τις αισθήσεις της απο την αιμορραγία.
Σηκώθηκε από την πολυθρόνα και κάθησε δίπλα στο θύμα του.
Πήρε ένα απο τα άκρα της, στα χέρια του και αφού γέλασε,κοίταξε τον τοίχο πάνω απο το κρεβάτι της. Αυτό ήταν το αγαπημένο του σημείο. Σηκώθηκε όρθιος και έγραψε στον τοίχο με το χέρι της κοπέλας, «Bloody Night, Το παιχνίδι μόλις άρχισε,Τζέι Τζέι»Του άρεσε να παίζει με τα νεύρα των αστυνομικών, κάθε φορά που βρίσκανε ένα από τα πτώματα που άφηνε πίσω του. Όμως πιο πολύ τρελενόταν για την αγωνία που είχαν όλες οι γυναίκες, ο φόβος μήπως ερχόταν η σειρά τους. Αυτή η ιστορία τους τελευταίους τρεις μήνες έχει ταράξει όλη την χώρα. Δεκάδες πτώματα έχουν βρεθεί στα σπίτια τους ύστερα από ανώνυμο τηλεφώνημα και όλα έχασαν τη ζωή τους απ'το ίδιο άτομο.
Πήρε το σακάκι του από την πολυθρόνα. Αντίκρισε για τελευταία φορά την κοπέλα.
«Μπορώ να παραδεχτώ τουλάχιστον πως ήσουν καλή στο κρεβάτι.» είπε χλευαστικά και έφυγε από το δωμάτιο, αφήνοντας ανοιχτή την πόρτα πίσω του και κρατώντας τα δύο άκρα της . Είχε παρκάρει ακριβώς κάτω από το σπίτι το αυτοκίνητο του. Μπήκε αμέσως μέσα και ξεκίνησε για την επόμενη πόλη που θα βρισκόταν στον δρόμο του.Είχε περάσει κι όλας ενα μισάωρο από την στιγμή που έφυγε από το σπίτι του τελευταίου θύματος του. Έφτασε η στιγμή για το ειρωνικό τηλεφώνημα στους αστυνομικούς για το που θα βρίσκανε το πτώμα. Σταμάτησε στην ακρή της λεωφόρου όπου διέσχιζε και κατέβηκε από το αυτοκίνητο. Έβγαλε από την τσέπη του ένα κινητό. Ήταν το κινητό του τελευταίου θύματος του. Κάλεσε το νούμερο της αστυνομίας.
«Αστυνομικό τμήμα Βέροιας. Ποιο είναι το πρόβλημα σας;»
«Το δικό μου κανένα, άλλος έχει πρόβλημα.» είπε ειρωνικά στην αστυνομικό.
«Κύριε δεν σας καταλαβαίνω. Μιλήστε λίγο πιο ξεκάθαρα.»
«Πίνδου 23, διαμέρισμα 2Α.» είπε με βραχνά φωνή και έκλεισε αμέσως το τηλέφωνο.
Στάθηκε στο καπό του αυτοκινήτου. Έβγαλε την κάρτα από το κινήτο και αφού την έσπασε στη μέση την πέταξε κάτω και έβαλε την συσκευή στη τσέπη του. Κοίταξε τριγύρω τους περαστικούς, χαμογέλασε και επέστρεψε στο αμάξι του. Είχε έρθει η ώρα να επισκεφτεί άλλη πόλη. Ώρα να θυσιαστεί άλλη μια κοπέλα στην ανεξήγητη τρέλα του, στην προσπάθεια να απαλύνει έναν πόνο που δύσκολα ένα άτομο θα μπορούσε να το ξεπεράσει.
Ελπίζω να σας αρέσει..Αν έχει ανταπόκριση θα ανεβάσω και επόμενα παρτ
Πείτε την γνώμη σας στείλτε μου για απορίες είτε σε σχόλια είτε σε μήνυμα.
Ευχαριστω για την υποστήριξη σας.
ESTÁS LEYENDO
Bloody Night
Misterio / SuspensoΓια κάποιους η ομορφιά θεωρείται θείο δώρο,τι γίνεται όμως στη περίπτωση που μπορεί να σε οδηγήσει στην καταδίκη σου; Πώς γίνεται κάτι τόσο όμορφο και αγνό, να σου αφαιρέσει το δικαίωμα για ζωή; Πολλές νεαρές κοπέλες έχουν βρεθεί δολοφονημένες και...