Everything's gonna be okay
Oh, I keep telling myself, "Don't worry, be happy"
Oh, you keep telling yourself, "Everything's gonna be okay"
Oh, I keep telling myself, "Don't worry, be happy"
Oh, you keep telling yourself, "Everything's gonna be okay"TV On The Radio - Trouble
Ze krimpt in elkaar en knikt dan.
'Goed', gaat de alfa verder. 'Jij gaat gewoon doen of je mijn vrouw bent vanavond.', beveelt hij haar. Ze denkt na over wat er vanavond is. De jaarlijkse roedel vereniging. Alle bevriende roedels komen hierheen om het komende jaar te gaan bespreken. 'Waarom zou ik jou helpen terwijl je mij de hel in hebt geduwd.', snauwt ze als antwoord terug. Op dat moment opent zich een andere deur en al haar voormalige roedelleden staan er. In een cirkel. Alfa James knipt met zijn vingers en er verschijnen mannen met geweren. Die ze op Marie's leden richten. Marie draait zich om naar alfa James en ziet dat deze Ashley vastheeft. 'Voor deze hier heb ik dan een ander plan.', grinnikt hij. Ashley steekt trots haar kin in de lucht terwijl Marie kan zien dat ze doodsbang is. 'Volgens mij zocht alfa Aaron nog een maîtresse.', merkt hij op. Ik verstijf want iedereen weet hoe alfa Aaron vrouwen behandeld. Hij had Marie ook nooit gemogen omdat ze alfa was en een vrouw.
'Dus wat ga je kiezen, mijn vrouw?', vraagt James sluw. 'Ik doe het.', mompelt Marie. Alfa James gaat dichter bij haar staan. 'Wat zei je lieverd?', vraagt hij. 'Ik doe het.', antwoordt ze, woord voor woord uitsprekend. 'Goed zo lieveling, ga je nu maar verkleden want over een paar uur zijn de eerste gasten er al.', fluistert hij in Marie's oor. Hij duwt haar richting de deur waar ze later achter een paar dienstmeisje aan moet gaan lopen
JE LEEST
The Black Soul Alpha (#2)
WerewolfAlfa James had het gedaan, hij had het echt gedaan. De enige persoon op aarde die haar haar roedel kon afnemen had het gedaan. Marie's gedachtes vliegen door haar hoofd. Ze wenste hem dood. Ze ging wraak nemen. Maakt niet uit wanneer en hoe maar...