Hoofdstuk 4

9 0 0
                                    

I'd walk straight through the bullet
Bendin' like a tulip
Blue-eyed and foolish
Never mind the bruises
Into the fire
Breakin' through the wires
Give you all I've got
If I had a diamond heart
I'd walk straight through the dagger
Never break the pattern
Diamonds don't shatter
Beautiful and battered
Into the poison
Cry you an ocean
Give you all I've got

Alan Walker - Diamond Heart

Mariekijkt hem vol ontzetting aan. 'Nee, ik ga dit niet dragen', zegt zevastbesloten. Alfa James zucht diep. 'Zal ik dan Ashley alvast brengen?',vraagt hij spottend. Marie gromt naar hem. 'Waag het te grommen, Marie',waarschuwt hij haar. De deur van de kamer zwaait plots open. 'Alfa James, deeerste gasten zijn er',vertelt het dienstmeisje. Alfa James biedt zijn hand aan Marie aan en met flinke tegenzin pakt ze die vast. Samen lopen ze door de gangen. 'Gedraag je', dreigt James nog één keer. Marie knikt braaf en samen gaan ze de hoofdkamer weer binnen, die prachtig versierd is. Al snel komen een heleboel alfa's op hen afgelopen. Alfa Aaron had zich een weg naar voren weten te duwen en stond opeens voor het echtpaar. 'Zo, alfa James u heeft eindelijk laten zien we de baas is.', grinnikt hij. Marie kijkt hem vernietigend aan en wil hem gaan tegenspreken maar houdt haar mond als ze alfa James' waarschuwende blik ziet. Alfa Aaron gaat zonder iets door te hebben door. 'En groeien er al pups?', vraagt hij terwijl hij wijst naar Marie's buik. Marie snakt verontwaardigd naar adem. 'Nee alfa Aaron, maar die komen snel genoeg.', grinnikt alfa James. 'Zeg Marie, als jij nu eens jezelf nuttig maakt en drinken voor ons gaat pakken. Dan kunnen alfa Aaron en ik eens praten over zijn nieuwe maîtresse.', commandeert alfa James. Marie ziet eruit alsof ze een moord gaat plegen maar alfa James prikt haar waarschuwend in haar zij. 'Natuurlijk alfa James', zegt ze dan, haar woede onderdrukkend. Alfa Aaron kijkt haar goedkeurend na. 'Ik zei altijd al dat ze het nooit lang ging volhouden als alfa.', grinnikt hij. 'Ook zij heeft een man nodig om bevelen uit te delen.', maakt alfa James het af. Terwijl de mannen samen lachen is Marie aangekomen bij het drinken. Plots draait ze zich om en denkt ze dat ze beter naar de wc kan gaan. Eenmaal daar aangekomen plenst ze water in haar gezicht en spreekt zichzelf bemoedigend toe. Even denkt ze om er gewoon hier een einde aan te maken maar dan laat ze haar roedel in de steek en kan ze geen wraak meer nemen. Plots heeft ze een sterke behoeften aan een paar troostende armen om haar heen. Die zeggen dat alles goed komt. Ze denkt aan haar mate. Wacht, haar mate!? Ze was zo druk met haar roedel en Ashley dat ze totaal haar mate is vergeten. Wat zou er met hem gebeurd zijn? Hij leeft nog wel anders zou ze dat gevoeld hebben. Toch?

The Black Soul Alpha (#2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu