PAREM EL TEMPS I CONTEM ESTELS

1.6K 37 7
                                    


Mentre em besava suaument, notava que els meus focs interns, lluitaven contra el meu cervell per no sortir, fins que van sortir i em vaig deixar emportar per les emocions, els seus llavis acariciaven els meus amb tota la passió que una persona podia despendre, els nostres braços es creuaven i ens feien carícies d'aquelles que no oblides mai, de cop i volta vaig sentir com la seva ma anava baixant lentament i m'acariciava tot el cos, fins que va trobar un bon amagatall i no va voler sortir en molta estona, quan movia els seus dits em feia sentir com si estès a una galàxia llunyana quan en un moment inesperat entre gemecs i algun que altre crit de plaer se'm va escapar el seu nom.

Va seguir però de cop va treure la seva mà de l'amagatall i em va besar, em va besar la boca i va baixar lentament fins als llavis, en aquells moments em va fer veure les estels i fins i tot la lluna. De cop vaig donar la volta i em vaig quedar damunt d'ella, ens vam mirar i en les nostres mirades hi havia foc, foc ardent que volia treure tota l'energia possible per algun lloc, fins que vaig trobar el lloc no vaig entendre perquè no sortia per qualsevol altre i la raó era que necessitava entrar per un altre. Ens vam besar amb els llavis humits i dolçament la seva llengua va entrar dintre dels meus llavis i la meva als seus. Vaig baixar poc a poc i molt lentament, llepant cada centímetre per cobrir, al passar pels seus pits va fer un gemec i em vaig accelerar a baixar mes de pressa, no valia la pena anar amb presses ja que el temps en aquells moments,s'havia parat, al arribar als seus llavis vaig posar la llengua humida i tímida dins i la vaig moure amb entusiasme, va gemegar tant fort que no vaig poder seguir, vam parar les dos exhaustes i ens en vam adonar que ja era fosc, sense poder mourem em vaig quedar allí dormint i somiant que tot era perfecte.

Juntes toquem el celWhere stories live. Discover now