Una vegada allí, vaig assentar-la damunt la pica, allí vaig pujar-li la falda i vaig besar-la com si no hi hagués demà, la seva mà va anar baixant de la part de dalt de la seva esquena, molt poc a poc, una espurna de plaer va recórrer la meva columna vertebral i la seva mà va arribar a l'entrada de la meva falda, allí es va parar, em va mirar, als seus ulls hi havia foc, foc ardent que desitjava sortir. Jo plantada i ella asseguda a la pica dels lavabos del restaurant, allí me'n vaig donar compte de que era la noia dels meus somnis, que no necessitava a ningú més per ser feliç.
Uns instants després vaig obrir-li la camisa, els seus sostenidors de color roig, van fregar la meva camisa que a l'instant em va treure i va deixar caure al terra, en aquell moment d'èxtasi, vaig palpar-li els pits amb la mà que no tenia ocupada fent-li espeleologia. En aquell mateix moment, vam sentir un petit cop a la porta del lavabo, ena vam exaltar i vam mig vestir-nos ràpidament, ella amb la camisa entre oberta i jo amb la camisa amb els botons que no coincidien, van obrir la porta i allí estàvem, les dues plantades, ena vam vestir bé i ens en vam anar fora, ja teniem els plats que havíem demanat minuts abans, a partir d'aquell moment no va passar res més fins a l'hora de marxar.
YOU ARE READING
Juntes toquem el cel
RomanceAquest és un relat que conté algunes escenes pujades de to, però son necessàries.