1.3

1.2K 59 15
                                    


Smut vardır*


Vişneli dudaklarını dudağımda ikinci kez hissetmemle yine her şeyi unutmuştum.Jungkook da deli gibi karşılık veriyordu.Öpüşmemiz devam ederken -kapının önünde- beni hafifçe kucağına alıp dudaklarını ayırmadan içeri çekti ve kapıyı örttü. Yavaşça koltuğa oturup beni de kucağına oturttu.

-Jungkook seni çok seviyorum sensiz yapamadım -yapamam-

jungkook: Ben de seni Rose.

Ve tekrar beni öpmeye başladı. Ağzımda dilini hissedince istemsizce inlemiştim.Ben de karşılık olarak Jungkook'un dudağını ısırmıştım.

jungkook: Ihm Rose seni istiyorum.

-Ben de seni istiyorum.

jungkook: Emin misin?

-Bu zamana kadar hiç olmadığım kadar eminim.

Beni tekrar kucağına alıp yatak odasına götürüp yavaşça yatağa yatırdı ve üzerime çıktı.Zaten üzerinde hiçbir şey yoktu onun elimi kaslarında gezdirirken tekrar dudaklarımı öpmeye başlamıştı.Hafifçe doğrulup tişörtümü üzerimden çıkarmıştı.Ben de şortumu çıkarmıştım.Onun karşısında bir tek iç çamaşırlarımla kalmak beni biraz utandırsa da umursamadım. Bu sefer onu üzerimden itip ben onun üzerine çıktım.

jungkook: Hızlısın bebeğim.

-Ben hızlıysam sen de yavaşsın çıkar şu eşofmanı.

Sonra o da çıkardı ve iç çamaşırıyla kaldı.Tanrım çok çekiciydi.

Kendimi ona bastırıp dudaklarına yapışmıştım.Jungkook'un da elleri rahat durmuyordu. Südyenimin kancasını açıp çıkarmıştıBir anda kendimi altında bulmuştum.Dudaklarıma kısa kısa öpücükler bıraktıktan sonra yavaşça aşağı indi.Çenem.Boynum.Göğüslerim.Bir eliyle göğüslerimi sıkıyor diğer eliyle de kilodumu çıkarmaya çalışıyor ağzıylada diğer göğsümü emiyordu.Ona yardımcı olup hafifçe kalktım ve üzerimdeki tüm kumaş parçalarından kurtulmuş oldum.Bu sefer de ben onunkini çıkardım ve o da tüm kumaş parçalarından kurtulmuş oldu.

Sonra dudaklarım onun kokusuna bulanırken Jungkook' un eli bacağımdan yukarı doğru çıkıyor..En sonunda bacaklarımın arasına girebiliyor.Elleri vücudumda gezinirken ayrı kalan son parçamızı da birleştiriyor.Benim dudaklarımdan iniltiler çıktıkça Jungkook da hızlanmaya başlıyordu.Canım acısa da yaşadığım zevkten ötürü onu hissedemiyordum.

Onun ben de bıraktığı etki benim onda bıraktığım etki tüm gün devam ediyor.

Magic Shop/RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin