-Siz nasıl yani tanışıyor musunuz?Ama nasıl?
Momo: Rose bu Jungkook senin sevgilin olan Jungkook mu?
-Ev-
jungkook: Evet Momo o benim.Çok değişmişsin,büyümüşsün.
Momo: Sen de çok büyümüşsün çok yakışıklı olmuşsun.Hemen senin de Hogwarts'a gelmen gerek Profesör Albus seni çok özledi!
-Bana ne olduğunu anlatır mısınız?
jungkook: Rose ben de insan değil büyücüyüm.Hatta diğerleri de öyle.
-Ne!
jungkook: Biz sadece Hogwarst'dan erken ayrılmak zorunda kaldık.Daha doğrusu fazla zeki ve fazla yaramazdık. Okuldan uzaklaştırma almıştık ama biz daha geri dönmek istememiştik.Profesör bizim için çok uğraştı ama dedim ya bizi orası çekmedi.
-Yani siz de benim gibisiniz?
jungkook: Evet Rose senin gibiyiz ve evet senin aklından geçenleri okuyabiliyorum ama sadece benimle ilgili olanları.
-Ha?Yani sen her şeyi ondan biliyordun!
jungkook: Evet.Şimdi bu sorunu da hallettiğimize göre seni öpebilirim artık değil mi?
Onu şöyle gözlerimle güzelce süzdükten sonra
-Yo daha halletmedik benim gitmem gerekiyor Hogwarts'a.
jungkook: Sen gitmekte ciddi misin?
-Profesör beni çağırdı. Gidicem.
jungkook: Rose şaka mı yapıyorsun?Beni cidden bırakacak mısın?
Jungkook'un çağresiz bakışlarına daha fazla dayanamadım da şakamı bozdum
-Şaka yav şaka ama cidden Hogwarts'a gitmemiz gerek.Profesöre bildirmem gerek.Öğretmenlikten bahsediyor Jungkook bunu değerlendirmeliyiz.
Momo: Rose haklı sen de geliyorsun Jungkook Hogwarts'a gidiyoruz.
jungkook: Tamam kabul de şimdi sevgilimi öpebilir miyim?
-Öpebilirsin izin çıktı şimdi.
Ve Jungkook'un dudakları dudağımda..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Shop/Rosekook
FantasyBen büyücüyüm o ise bir insan. Ya da ben öyle sanıyordum. +18 ( Fantastik & Aşk)