Druhý den byly prázdniny.Alexa si nás všechny svolala k poradě.Já se tam tím svým krvavým pohledem dívala zlostí na Jeffa a Nina na mě.Ben se smál až spadl ze židle.Otočila jsem se na něho, když se se smíchem zvedal ze země,otočilla jsem.Všichni zavřeli oči a Ben ZASE spadl ze židle.Když jsem zase zavřela oči,ostatní je otevřeli.Ale najednou zablikalo u dveří a stál tam Slenderman(Slaďák)."TAK KDE MÁTE TY HOLKY?"zeptal se.Všichni se koukli na Alexu a mě.V tu chvíli se mi vrátily vspomínky.Snažila jsem se utéct,ale ze zadu mě chytil Jeff a Tobby.Vyrvala jsem se jim z rukou,ale Slenderman mě chytil tima svýma černýma rukama (To co vypouští ze zad) pod krkem.Různě jsem se hýbala ale držel mě vší silou,až mi tekla z pusy krev.(Mimochodem,já nemám obyčejnou červenou krev.Já mám černou krev.)Oči mi zčervenali,a zařvala jsem.(Bez urážky,ale vypadala jsem tak trochu jako nasraná kobra s těma očima).Povolil protože to bolelo,a já utíkala pryč.Alexa spadla a s pláčem vzlykala:"PROČ?!?!?!PROČ ZROVNA TY?!?!?!"křičela.Smille Dog se přitulil k Alexe a ona najednou měla modrobílé vlasy a fialové šaty.Stávala se z ní PhotoGirl!.Alexa zapnula mobil a podívala se na naší fotku na Instagramu...myslela si,že už mě nikdy neuvidí...
Pokračování příště...