Jeff:
Od doby co byla Smille pryč,byla Alexa úplně zničená.Byla jenom ve svém pokoji...přišel čas stěhování.Alexa se jenom koukala na fotku.Stál jsem ve dveřích a po chvíli jsem se zasmál:"Asi ti začnem říkat:PohotoGirl!" a odešel jsem...Photo vzdychla.Začala si balit věci když k ní přišel Smille Dog.Pomohl jí dávat věci do kufru a Photo se usmála.Když už si zbalila,Slenderman je teleportoval k tomu domu."V tom domě před CreepyPastou určitě nikdo nebydlel 20let..."pomyslela si Photo.Po 7min, jí Laughing Jack zavedl do pokoje číslo 25."Proč je pokoj 24 prázdný?"zeptala se Photo."Máme vždy volné pokoje pro další CreepyPasty...v pokoji číslo 24 měla být Rose..."vzdychl Laughing Jack.Už se nesmál..."To jsem vážně nechtěla slyšet..."rozplakala se Photo.Jenže hnet co zavřela svoje dveře,někdo zaklepal na hlavní dveře.Ticci Tobby otevřel a dovnitř vstoupila nějaká holka.Obličej jí nešel vidět,protože ho měla překrytý kapucí."Můžu chvíli u vás zůstat?"zeptala se."Počkej.SLENDY!NĚKDO TADY JE!"zakřičel Tobby na Slendermana,který byl na opačném konci domu."JAK SE JMENUJEŠ?"zeptal se Slenderman."Eeeeeeh...Mo... Krystýna!"řekla trochu zmateně holka."DOBŘE..."řekl trochu nepřesvědčivě Slendy.Dívka se usmála.V noci se ozývaly z kuchyně divné zvuky.Šel jsem s lopatou po schodech dolů.Dole jsem uviděl tu holku.Ale hledala něco v knihovně.Vyběhl jsem s řevem k ní,a praštil jí lopatou do hlavy.Po chvíly se probrala...
"Krystýna"
Když jsem se probrala všichni seděli u postele.Ruce jsem měla přivázané k posteli."PUSŤTE MĚ!"řvala jsem na ně."PUSŤTE MĚ KURVA!"Začala jsem pokoušet se dostat pryč.Ale nešlo to."Tak kdo vlastně jsi?!"zeptal se Jeff a sundal mi kapuci.V tom se všichni zarazily...
Pokračování příště