1.Namjoon.
A venit la tine sa faceti temele.Tu erai pregatita sa ii spui ce simti pentru el.
El statea pe canapea,concentrandu-se la teme.
Ti-ai luat aer in piept si erai gata sa-i spui.
-Joonie...Spui timida.
-Ce este,(n/t)?
-Pai....
-Stii ca poti sa-mi spui orice,da?Iti spune incepand sa zambeasca,aparand acele mici gropite.
-Te..te...Te plac!Spui simtind ca fata ta o sa i-a foc,punandu-ti mainile ca sa nu vada Namjoon.
El incepe sa te imbratiseze,soptindu-ti la ureche usor:
-Ei....si eu te plac!Tu ramanand stana de piatra.
-Se..serios?
-Normal ca da!Aproprindu-se din ce in ce mai aproape de buzele tale rozali.
Ti-ai inchis ochii si incet va-ti lipit buzele printr-un sarut pasional.2.Jin.
Ati decis sa mergeti prin parc,tu vrand sa-i spui ce simti pentru el.Ati mers pana ai vazut o banca,apoi i-ai spus sa stati acolo.
-Jin,trebuie sa-ti spun ceva....
-S-a intamplat ceva?
-Pai...TE PLAC!Spui in timp ce-ti tineai capul in pamant,fata ta fiind rosie ca focul.
A ramas uimit de spusele tale,dar apoi a inceput sa iti zambeasca luandu-te de mana.
-Sunt foarte fericit ca simti la fel!
Ai ramas socata.Nu credeai ca el simte ceva pentru tine.L-ai luat in brate strans.Nu vroiai niciodata sa-i dai drumul.
S-a desprins din imbratisare si dintr-o clipa te-a prins intr-un sarut de neuitat.3.Suga.
Erati pe drum spre scoala.Simteai ca asta este momentul cand o sa-ti marturisesti sentimentele pentru el.
-Suga...trebuie sa-ti spun ceva foarte important!
-Ce s-a intamplat?
-Pai...eu te plac foarte mult si vreau sa fim mai mult de atat!
Suga se apropie de tine pana se lipeste de tine.Tu incepi sa rosesti,iar el incepe sa se apropie de buzele tale fine.Tu il lasi sa te sarute inchinzand ochii.Si asa ai avut primul tau sarut cu persoana pe care o iubesti.4.J-hope.
Te duceai la magazin.Cand ai ajuns l-ai vazut pe J-hope.Vroiai sa afle in momentul acesta ce simti pentru el.Te-ai dus la el.
-J-hope,as vrea sa stii ceva..
-Ce este?
-Te plac!
A inceput sa zambeasca facandu-te sa zambesti.
-Am vrut sa-ti spun eu primul ce simt pentru tine,dar sunt mai bucuros ca stiu ca tu simti ce simt si eu.Pot sa...
Incepe sa se aproprie din ce in ce mai mult de tine,iar tu incepeai sa te rosesti toata tinand-uti cu capul in pamant.El iti ridica cu mana barbia ta micuta.Si-a lipit buzele lui de ale tale,facand un sarut lung,dar dragut.5.Jimin.
Te gandeai cum sa-i spui lui Jimin tot ce simti pentru el.Ti-ai luat telefonul si l-ai sunat sa vina la tine.El a acceptat,apoi dupa cateva minute soneria a sunat.Ai deschis usa si era el.
-Ce vroiai sa-mi spui?
-Pai este ceva foarte important pentru mine si aceste vorbe o sa ne schimbe prietenia..
-Cum adica?Spune ingrijorat.
-Vreau sa fim mai mult decat prieteni.Vreau sa fim impreuna pentru ca te iubesc!
Jimin a ramas impietrit.Nu stia ce sa mai zica.
-Esti bine,Jimin?
S-a dat mai langa tine luandu-te in brate.
-Si eu te iubesc,(N/T)!Sunt foarte bucuros ca esti a mea!
Te saruta apasat cu multe pasiune si grija.6.Taehyung.
Erati la un film pentru un proiect la scoala.Credeai ca este momentul ideal pentru a spune ce simti.
Va-ti pus pe scaune.
-Amm,Tae?
-Da?
-Iti spun ceva important,dar repede pentru ca imi este rusine...
-O,pai ce este?
-Te plac si vreau sa fim impreuna!
Ramane cu guta cascata,dar indata isi face acel zambet patratos.
Te i-a de mana si iti da un pupic pe obraz.
-Imi dai si tu unul?
Razi si il pupi si tu.7.Jungkook.
Erai la el jucandu-va jocuri video.
-(N/T),vrei sa facem un pariu?
-Mai exact ce fel de pariu?
-Daca castig imi spui un secret de al tau pe care nu-l stiu,iar daca tu castigi,eu iti spun un secret de al meu.Ai vrea?
Erai sigura ca tu o sa pierzi,dar ai acceptat,stiimd ca vrei sa-i spui ca-l placi.
Dupa ce ati jucat castigatorul a fost Jungkook.
-Aum trebuie sa-mi spui un secret pe care nu-l stiu.
-Secretul pe care nu-l stii tu este.....
-Este...?
-CA TE PLAC!
A lasat consola jos,privindu-te in ochi.
-O sa incalc pariul spunandu-ti un secret de al meu.
Erai curioasa ce secret iti ascunde Jungkook.
-Si eu te plac!
Ai ramas socata,nestiind ce sa mai spui.
Ai vrut sa spui ceva,dar Jungkook a inceput sa te sarute,cazand ambii jos pe canapea.
CITEȘTI
Bts reactioneaza la...
FanfictionSper sa vă placă si spor la citit!💜💜 Aceasta carte este una originala,nu copiata. ----------------------------------------------------------------- #9-tu 16.10.2019 #5-tu. 25.10.2019 #3-tu. 27.10.2019 #2-tu...