Partea a patra

1.8K 43 0
                                    

Finalul reactiei.

Tae
Nu-mi puteam scoate din cap aceea intamplare care mi-a rupt inima in mii de bucatele...

Privesc cum picaturile de ploaie curg grabite pe fereastra mea.

Atentia imi pica pe un barbat cunoscut mie care tine in maini o pancarta scriind astfel:"N/t,iarta-ma pentru prostia pe care am facut-o!"
Si asa imi dau seama ca este Taehyung.

Plec de la geam si ma asez pe patul meu moale,dar aud o bataie usoara la usa mea.
Merg spre usa si o deschid.Aici il vad pe Tae ud din cap pana in picioare alaturi de aceea pancarta.

Imi dau ochii peste cap,dar ceva nu ma lasa sa inchid usa.Ma uit in jos si vad piciorul lui Tae tinand usa ca sa nu se inchida.
Incerc sa inchid de tot usa,dar stiu ca Tae merge la sala si este mai puternic decat mine.

O deschide si merge spre mine cu pasi mici.
Merg din ce in ce mai in spate pana cand simt peretele rece din camera.

-Taehyung,ce faci?Spun balbaindu-ma
-Vreau sa ma ierti!Punand mana pe perete.
Mi-a parut rau ca ai plecat!
-Lasa asta,dar de ce te apropii de mine asa intens?
-Asta este modul prin care vreau sa fii din nou a mea!Crezi ca ma poti ierta,N/t?

Incepe sa se preseze cu pieptul lui pe mine.Isi aproprie incet fata de a mea pana cand ne atingem nasurile.

Imi inchid ochii si in scurt timp ii simt buzele apasandu-se de ale mele.

Tae pov
Simt cum inima vrea sa pocneasca de fericire gandindu-ma ca o pot saruta din nou pe fata care m-a facut fericit pana acum.

Ne indepartam din sarut si ne privim reciproc in ochi.
-Si?Vi cu mine acasa?Spune facand zambetul acela patratos.

N/t pov
Nu spun nimic si vad cum isi piere zambetul.

-Stai,Tae!
Se intoarce si ma priveste curios.
-Vin cu tine!
-Serios?!
-Da!?
Vine si ma ia imbrate strans,ma saruta inca o data,apoi ne luam de mana si plecam spre casa.

-----------------------------------
Hey!Stiu ca am intarziat cu capitolul,dar am avut un eveniment in familie plus si draga noastra scoala cauzeaza asta.

Deeeci,acesta a fost finalul reactiei si o sa urmeze alte reactii care sper ca o sa va placa ls fel de mult!

Ly!💜

Bts reactioneaza la...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum