Patru.

1.9K 51 3
                                    

Hobi.
Erai foarte plictisita.Hobi era la lucru si altceva prin casa nu aveai ce face.Te-ai gandit sa iesi in oras cu prietenele tale.Au fost de acord si ai iesit,dar prima oara spunand-ui lui Hobi ca o sa iesi in oras cu prietenele tale.

Intre timp,Hobi s-a gandit sa plece de la lucru invitandu-si sora cu care nu s-a m-ai vazut de ani buni la voi acasa deoarece puteau discuta in liniste despre ce s-a m-ai intamplat intre timp.

N/t:
Dupa ce te-ai distrat la nebunie cu gasca ta,ai mers spre usa casei,acolo vazand pe Hobi cu o femeie pe care nu o cunosteai.

-Hobi,cine este femeia asta?Cumva ma inseli?!Mergand spre el cu pasi apasati.
Sora lui vroia sa spuna ceva,dar ai intrerupt-o.
-Sa nu cumva sa spui ceva!Asta este intre mine si el!
-Draga,nu este ceea ce pare!Spunand Hobi calm.
-Cum nu este ceea ce pare?Crezi ca nu vad ca ma inseli!?
-Este sora mea,Mejiwoo!Nu sti ca ti-am spus ca am o sora care nu am mai vazut-o de ani buni?
Ai ramas muta.Te-ai rusinat toata din cauza acestei jenante intamplari.

-Ah,imi cer mi-i de scuze,Mejiwoo!Nu am stiut asta!
M:Nu are nimic!Se m-ai intampla!Se intoarce catre Hobi spunand-ui ca trebuie sa plece.Isi i-a la revedere si pleaca pe usa casei voastre.

Tu cu Hobi a-ti facut contact vizual.Te-ai rusinat de aceea fapta si ai incercat sa-ti ceri scuze.
-Hobi...Imi cer scuze!Nu am stiut ca ea este sora ta!
Hobi te-a sarutat pe buze facandu-te sa taci.
-Stiu ca nu a fost intentionat.Sti ca doar pe tine te iubesc!
Il iei imbrate si mergeti sa vizionati un film.

-------------------------------------------------------
Insfarsit am avut timp sa fac acest capitol!
Am facut 830+ de ochisori si aproape 300 de voturi!Va multumesc ca imi iubiti cartea!
Si.....am facut si 100 de follow-uri!
Ly!💜

Bts reactioneaza la...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum