Jin.
Jin ti-a facut o surpriza,invitandu-te la o cina romantica la cel mai bun restaurant din oraș.
Te-ai pregatit,apoi ati mers la drum.
Restaurantul era superb.Covorul visiniu,perdele aurii,fețele de mese roșii etc...
O domnișoară a venit sa ne pofteasca la masa,iar apui ne-a dat meniul zilei si am comandat.In timp ce așteptam sa vina mancarea,trebuia sa mergi la baie.
I-ai spus lui Jin,apoi te-ai îndreptat spre directia unde-i baia.Din baia băieților auzeai o persoana care hohotea de plans.Stiai ca nu trebuie sa intrii acolo,dar tu esti foarte miloasa,asa ca te-ai asigurat ca nu este nimeni prin preajma si ai intrat in baie.
Cand ai intrat,l-ai vazut pe fostul tau plângând.Ai mers spre el.
N/t:Ce-ai patit,Luca?
L:N/t!Ce cauti aici?Stii ca n-ai voie sa intrii!Te-a vazut cineva?
N/t:M-am asigurat ca nu este nimeni,dar tu ce-ai pățit?De ce plangi?
L:Prietena mea ma inseala...Nu stiu daca ai vazut o femeie blonda cu rochie albastră.Este la masa cu bărbatul cu care ma inseala...
N/t:Imi pare foarte rau...Imediat l-ai luat imbrate ca sa-l mai calmezi.
Dar dintr-o data,auzi pasi indreptandu-se spre unde sunteti voi.
Incerci sa te ascunzi,dar aceea persoana te-a vazut si era chiar Jin stand uimit in intrarea baii.
Jin:Ce cauti aici,N/t si cine este asta?Spune aratand cu degetul spre Luca.
N/t:El este Luca,fostul meu.L-am gasit plângând si nu m-am putut abtine ca sa nu intru si sa fac ceva.Luca se ridica si i se adreseaza lui Jin.
L:Da,asa e.Plangeam din cauza prietenei mele,deoarece ma înșela...Sa stii ca nu mai este nimic intre mine si ea de foarte mult timp,asa ca zic sa nu te lasi dominat de gelozie si sa creezi o cearta pana va despărțiți sau ceva de genul asta...
Mergi spre Jin,luandu-l de mana.
Jin:Da,ai dreptate si stiu ca N/t nu m-are înșela niciodata.
Te pupa pe creștetul capului,apoi va retrageti inapoi la masa si incepeti sa mancati si mai apoi sa va distrati prin oras.
----------------
Nu este chiar asa reușit,dar merge.Este si scurt,pentru ca nu imi mai veneau idei.Va place?
💜💜💜
CITEȘTI
Bts reactioneaza la...
FanfictionSper sa vă placă si spor la citit!💜💜 Aceasta carte este una originala,nu copiata. ----------------------------------------------------------------- #9-tu 16.10.2019 #5-tu. 25.10.2019 #3-tu. 27.10.2019 #2-tu...