Văzându-te într-un costum drăguț.

837 40 11
                                    


1.Namjoon
Ți-ai pus pe tine uniforma de când erai la școală,pentru că îți era dor de timpurile acelea.
-Ce drăguță ești,N/t!Dar sa nu uităm că tu ești drăguță mereu.Facandu-ti cu ochiul.

2.Jin
Te-ai îmbrăcat in Frumoasa adormita,știind că lui Jin îi place rozul.
-Ce bine îți stă în roz!Sa te mai îmbraci așa, prințesa mea!Zicând asta,in timp ce-ți trimitea un pupic in aer, făcând și tu asta la rândul tau.

3.Suga
Ați(ai) propus sa va îmbrăcați în Mickey și Minnie,pentru că era ziua fiicei/fiului voastre/vostru.
-N/t,ție nu ti-i se pare că arătăm ca doi cartofi? Costumul asta mă face gras.
-Stii ca facem asta pentru copilul nostru,așa că țineți gura și hai sa mergem! Spunând-ui asta in timp ce-l inmanai pe la spate.

4.J-Hope
El fiind soarele inimii tale,ai cumpărat un costum in forma de lună.
-Aww,ești așa de frumoasă si într-un costum de lună!

5.Jimin
Când te-a văzut că te îmbraci într-un costum lucrat special pentru tine și el,a venit spre tine și te-a luat imbrate pe la spate, zicându-ti că abia așteaptă să-l probeze.

6.Taehyung
I s-a părut foarte drăguț faptul că te-a văzut îmbrăcată în Beller.Credea că prințesa aceasta ti-i se potrivește la minune

7.Jungkook
Ai hotărât să faci câteva poze îmbrăcată într-un personaj din anime.
-Wow...ce bine arăți chiar și într-un astfel de costum!
-Stiu,nu?Incepi sa chicotești

---------------------
Guys,nu mai vreau la școală...


Bts reactioneaza la...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum