Met een gat in je hoofd

78 4 3
                                    

De mannen lopen ongeduldig heen en weer, denkend wat ze met me aan moeten.

Dan bedenken ze het zich, ze hadden nog een mega groot rad die kan draaien,

Ze binden me erop vast en zetten het rad aan, eerst langzaam daarna steeds sneller.

Als ik wakker word ben ik mega misselijk en geef ik gelijk over, het duurt ongeveer een minuut voordat ik door heb dat ik aan een rad hang dat ronddraait.

En weer, ik geef over. Een van de mannen zegt "hé mannen, moeten we d'r niet eens wat eten geven. Zodat ze niet sterft" de andere reageren een beetje van 'oké, als het moet'.

Ze stoppen het rad, en pakken me beet.

Ze zetten me in een stoel aan een tafel en naast mij staan 2 van de 4 mannen, ze zorgen dat ik mijn eten opeet en niet wegkan.

Ik eet mijn boterham met jam op, oeh wat is dit lekker, zeg ik.

De mannen kijken me aan alsof ik gek ben geworden, dan bedenken ze zich dat ik al 2 dagen niet heb gegeten en snappen me.

Ik krijg trouwens wel drinken van hun, dus ze zijn wel een soort van aardig hahaha.

Ik zal ze even omschrijven

De man met de hele zware stem heet blijkbaar Piet, of dat ik zijn bijnaam ik weet t niet zeker haha, hij heeft zwart haar en is heel lang en sterk.

Dan is er Kees, hij is klein met blond haar en een brilletje, hij doet me een beetje denken aan mijn Nederlands docent.

Er is ook nog een hele lange magere man die niks zegt. Ik heb geen idee hoe hij heet.

En dan heb je de man die alles bepaalt. Hij heeft bruin haar en een zongebruinde huid, hij kijkt heel boos altijd en heeft tatoeages, een roofvogel op zijn rug en een tijger op zijn arm, volgens mij heet hij Michel.

OntvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu