Als ik wakker word, kijk ik naar Puck toe, ze ligt op de andere bank in een vogue te lezen. Aan haar ogen te zien heeft ze niet geslapen vannacht. Ik vraag wat ze vannacht heeft gedaan, ze zegt dat ze de sportmagazines heeft gelezen en rond gelopen, ze kon niet slapen. Dan kloppen we op de deur, dan weet piet dat we wakker zijn en doet hij de deur open.
We lopen naar de tafel in de woonkamer, het ontbijt staat al klaar. Water met boterhammen en een beetje beslag.
Na het ontbijt gaan we in de woonkamer zitten. Piet geeft ons tekenblaadjes en pennen, zodat we wat hebben te doen.
We besluiten de kamer te tekenen waar we in slapen maar dan mooier.
We komen tot de conclusie dat we naar Mitchel gaan en vragen of we uit andere kamers in het huis wat spullen mogen gebruiken om in onze kamer te zetten. Mitchel vond het een redelijk idee maar zei dat Piet mee moet met ons omdat we niet in alle kamers mogen te komen.
We gaan gelijk Piet zoeken.
Hij loopt met ons mee, als we boven zijn lopen we elke kamer binnen. We lopen langs een kamer, Piet zei ons dat we daar niet in mochten, net voordat hij naar de wc ging zei hij dat. Wij zijn natuurlijk nieuwsgierig en kijken, de deur zit op slot. Dus kijken we door het sleutelgat, er liggen allemaal wapens, messen, geweren. En twee dossiers op de tafel, we denken dat de dossiers van ons zijn.Wij worden bang en gaan snel door naar de volgende kamer.
Uiteindelijk hebben we een bank, een lamp, een kast en een paar boeken gekregen. Maar de vraag is natuurlijk voor hoelang we hier nog zijn, en die gedachte maakt ons bang maar gelukkig zijn we nu met z'n tweeën.
Als we in onze kamer zijn met alle spullen gaan we de kamer opnieuw inrichten, we zetten de banken tegenover elkaar zodat we een soort bedden hebben. Verder zetten we de boeken en de tijdschriften in de kasttegen de hoek van de kamer.
De lamp zetten we op de tafel tussen de banken in.