Nadat we klaar zijn met inrichten gaan we eten.
Na het eten gaan we naar de kamer toe,
Ik ga een boek lezen, "De jongen in de gestreepte pyjama".
Als ik op de helft ben, bedenk ik me dat ik echt heel blij ben dat Puck er is.
Nu ben ik niet zo alleen meer, en kunnen we misschien een plan maken om hier eindelijk weg te komen.
Als ik mijn eerste hoofdstukken heb gelezen ga ik slapen.
Als ik me omdraai kijk ik op de oude klok die er hangt het is 2 uur in de nacht,
Ik hoor zacht gesnik, ik vraag aan Puck wat er is. 'Eindelijk heeft de jongen die ik leuk vind me uitgevraagd, en nu ben ik hier, ik ben bang dat ik nooit meer thuis kom' ik schuif ik mijn bank tegen die van haar aan en ga naast d'r liggen. We bedenken een plan om hier weg te komen, we wachten tot Mitchel weg is en dan proberen we weg te komen.
Want in de nacht word er door Mitchel gewaakt, dat er niemand in en uit komt.
En we gaan proberen in de kamer te komen, met alle wapens en de dossiers.
Ik vind het eng maar ik wil hier weg dus het is het riskeren waard hopen we.
Wanneer we worden geroepen voor het eten horen we goed nieuws, Mitchel is de enige die er vanavond is dus ons plan word versnelt we gaan vanavond naar de kamer toe.
Na het eten gaan we naar de kamer en de laatste dingen doornemen.