Bölüm 1

22 4 2
                                    

Ben Ayça Gencar

İsmimi babam koymuş . Bana yaptığı en büyük iyilik sanırım. Ay kadar parlak ve aydınlık demek. Ne zaman bir çaresizlikle başbaşa kalsam , gücümü aydan alırım. Adım benim gücüm.   
Annemle babam istisnasız her gün kavga ettikleri için kendimi ya dışarı atıyorum ya da hayatımın çoğunu odamda geçirip, yatağıma uzanıp kafamı dinliyorum. En yakın arkadaşım Kübrayla birlikte sürekli ya cafe'ye gidiyoruz yada fakültede zaman geçiriyoruz. Bazen ise tek kalıp benim favori mekanım olan benim keşfettiğim uçurumuma gider orda uzun uzun yazılar yazarım.

Hayatım  herkesin istediği şekilde mükemmel gidiyordu .  Taki babam ve annem on dört yaşından sonra benle iletişimlerini koparana kadar. Hem gitmeme izin vermiyorlar hem de bana karşı anlamsız bir nefret besliyorlardı. On dokuz yıllık hayatım boyunca onları anlamak hep çok zor olmuştu. Artık akışına bıraktım her şeyi. İstediğin üniversite de istediğim bölümü okuyorum. Benim için büyük bir nimetti bu. Tiyatro beni ben yapan tek şey. Sahne de olduğum sürece istediğim kişiliğe bürünebiliyorum. Duygularımı en güzel sahnede gizleyebiliyorum. Sahne en güçlü silahım. Damarlarımdan akan her bir kan ve zihnimdeki duygu karmaşasının muhteşem sanat eseri. 

...

Fakülteden çıktıktan sonra yine evin yolunu tuttum. Nihayet evin sokağına giriş yaptığımda arada bir beş dakika yürüme mesafesi olduğu için hem yürüyüp hem de düşünüyordum. Eve gidince yine her zamanki gibi yemek yiğene kadar odama gidemeyeceğim için salonda tıkılıp kalacaktım. Eve girip üstümü çıkardıktan sonra annemle rutin olarak konuşup yemeğin hazır olmasına yardım ettim . Yemeğimi yedikten sonra hemen odama çıktım.

Özlemişim be seni dert ortağım.

Yine duvarlarla konuşmaya başladım ya. Ama seni çok sevdiğimden hep bunlar.

Yatağıma uzanıp kulaklığımı taktım ve bütün vaktimi müzik dinleyerek geçirdim. Neden mi? Çünkü sebebini bilmediğim bir şekilde bence dinlediğimiz müzikler bizi tedavi ediyormuş gibi geliyor.

Sizinde dinlediğiniz müzikler sizi tedavi ediyor mu ? En sevdiğiniz müzikleri yazın hadi. Birlikte tedavi olalım.

BELKİ DE ÖLÜYORUMDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin