Κεφάλαιο 5- Γυναικείο Φύλλο

76 8 0
                                    

Πέρα από όλοι την ψεύτια, την παρακμή που επικρατεί στον κόσμο, είμαι αρκετά περήφανη όπου τα τελευταία χρόνια πολλές γυναίκες κατέρριψαν πολλά στερεότυπα. Και φυσικά ξέρω τι θα μου πείτε "είσαι φεμινιστρια". Αρχικά υπάρχουν 2 είδη φεμινισμού, οι ακρές φεμινιστριες που δεν ζητάνε ακριβώς ισότητα μεταξύ των φύλλων αλλά να γίνει αλλαγή ρόλων, ο άντρας στο σπίτι και η γυναίκα εκτός σπιτιού. Από την άλλη υπάρχουν οι πιο λογικές όπου δεν ζητάνε αλλαγή ρόλων αλλά περισσότερες ευκαιρίες για τις γυναίκες. Ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις.
  Όπως και να έχει, δεν θα μιλήσουμε για φενισμο αλλά για το γυναικείο φύλλο σε ηλικίες 10-25, όπου έχουμε ξεφύγει εντελώς σε αυτές τις ηλικίες.
  Ας αρχίσουμε από τις μικρότερες ηλικίες. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς κορίτσια μου αλλά εγώ στα 10 μου με θυμάμαι να παίζω μπάλα και όχι να έχω κινητό, να ντυνόμαι και να φέρομαι σαν 20χρονη. Τα σημερινά κοριτσάκια που ακόμα δεν έχουν βγει από το αυγό τους, βιάζονται να μεγαλώσουν, βιάζονται τόσο πολύ που μπαίνεις σε ένα δημοτικό και όλες έχουν χάσει σημείο παιδικής ηλικίας,όλες είναι βαμμένες και με ρούχα που της μεγάλο δείχνουν, και έτσι φυσικά, δίνουν αρκετά δικαίωματα που δεν θα έπρεπε να δίνει ένα κοριτσάκι και να του βγαίνει ένα όνομα από τόσο μικρή ηλικία.
   Φεύγοντας από εκεί πάμε στις έφηβες, μεν πολλα εφηβα κορίτσια στο εξωτερικό και στη Ελλάδα έχουν αναδειχτεί ανερχόμενα αστέρια σε όλους τους τομείς αλλά πίσω από αυτό κρύβεται όλη η "ντροπή". Κορίτσια νέα καταστρεφονται για να αποκτήσουν μια φήμη στην κοινωνία τους. Και βασισμένες σε λάθος πρότυπα, προσπαθούν να τους μοιάσουν. Καταφέρουν να βάφονται τόσο πολύ όπου έπειτα από κάποια ηλικία αποκτάνε ρυτίδες και μπορεί να είναι μόλις 18 ή 19 ετών, δυστυχώς δεν είναι μόνο το make up το πρόβλημα μας αλλά οι γενικές τους πράξεις. Κορίτσια μου γλυκά πρέπει να καταλάβετε ότι το σώμα σας είναι ΜΟΝΑΔΙΚΌ, μην προσπαθείτε να το αλλάξατε λόγου κάποιου ενθουσιασμού ή για να μπορέσετε να ταιριάξτε, έχετε πολλά χρόνια μπροστά σας,το σώμα σας επίσης δεν είναι αρκετά αναπτυγμένο οπότε μην κάνετε κάτι επειδή το έκανε κάποια άλλη. Όχι μόνο θα πονεσετε αλλά μπορεί να έχει άσχημες επιπτώσεις. Μην καπνιζετε για να δείξετε ότι είστε cool ή κάτι παρόμοιο, επίσης πολλές λένε ότι το τσιγάρο δεν σε κάνει να πείνας και αδυνατίζεις. Πραγματικά, μόνο εγώ χτυπάω το κεφάλι στον τείχο όταν το ακούω αυτό; Μόνο εγώ θέλω να χαστούκισω οποία το λέει; Το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να κατάστρεψε την ζωή σας, με κάποιο είδος καρκίνου, και πίστεψε με, όσο αδύνατες και να είστε μετά είτε θα είστε νεκρές ή με καρκίνο του φαρυγγα. Επίσης δεν είναι καθόλου μαγκιά να βγαίνετε και να πίνετε και να μεθατε, μπορείτε να κατάστρεψε το συκώτι σας και ίσως γίνετε και αλκοολικες, και ναι μπορείτε για βγαίνετε και πίνετε τις ρετσινες σαν νερό από κάποιο περίπτερο. Κατά την γνώμη πρέπει ο κάθε μαγαζάτορας να ζητάει ταυτότητα για να πουλήσει αλκοόλ.
    Και τέλος ας φτάσουμε στην ηλικία των 25, πολλές κοπέλες αναζητανε την μεγάλη ζωή κάνοντας παράλογα πράγματα. Μεταφέρουν ναρκωτικά και δέχονται ανήθικες προτάσεις με σκοπό τα χρήματα. Είναι λυπητερό όταν βλέπεις στις ειδήσεις οτι κυκλοφόρησε ροζ βίντεο κοπέλας με σκοπό τα χρήματα ή μπήκε στην φυλακή λόγω παράνομης μεταφοράς ναρκωτικών. Σκέφτομαι αυτές οι κοπέλες δεν είχαν όνειρα πριν κάνουν  το οτιδήποτε και απλά να πεθάνουν συναισθηματικά;



Κορίτσια ξυπνήστε και πράξτε σωστά, κινηθείτε σωστά και έξυπνα. Ας δώσουμε μια νέα αρχή πριν βυθιστουμε.

Μπορεί να ακούγομαι σαν την Ελληνίδα μάνα αλλά αυτή είναι η γνώμη και η αλήθεια....


Ο κόσμος που ζούμε Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ