Δεν ξέρω τι είναι πιο λυπητερό σε αυτό το κομμάτι, ότι δεν υπάρχει ή ότι όταν υπάρξει πραγματικός έρωτας θα κάνουν τα πάντα τα τρίτα άτομα για να τον καταστρέψουν; Ή μήπως η ανωριμότητα των φύλλων, η αμφισβήτηση. Είναι πάρα πολλοί λόγοι όπου δεν υπάρχει πλέον πραγματικός έρωτας,ειμαι εδώ για να τους αναλύσουμε.
Δεν ξέρω άμα υπάρχει πιο υπέροχο συναίσθημα από τον έρωτα, μια λέξη που έχει όλα τα συναισθήματα και όλες τις αισθήσεις στο τέρμα, ο φόβος να χάσεις το άτομο που αγαπάς πιο πολύ και από την ίδια σου την ζωή, να κάνεις τα πάντα για εκείνο το άτομο που σου χαρίζει απλόχερα απεριόριστη ευτυχία σε μια μόνο αγκαλιά και δεν σταματάει ποτέ να είναι δίπλα σου... Πόσο υπέροχα είναι όλα αυτά, μικρά ή μεγάλα, καλα ή κακά όταν υπάρχει έρωτας όλα αξίζουν. Πόσο θα ήθελα να ζήσω για λίγο την δεκαετία του 90 που η φλόγα του έρωτα έκαιγε παντοτινά, μου πραγματικά ερωτευοσουν ακόμα και στα 14. Όλοι μας έχουμε ζευγάρια στην οικογένεια μας όπου είναι από τα 14 τους μαζί, μεγάλωσαν μαζί, έζησαν, αγαπήθηκαν και είναι τώρα μαζί σας και σας λένε πόσο υπέροχο είναι όλο αυτό και πόσο άσχημο είναι που πλέον δεν υπάρχει...
Λατρεύω να βλέπω ζευγάρια αγαπημένα, αληθινά ερωτευμένα, να κοιτάζουν ο ένας τον άλλον στα μάτια και όταν τους κοιτάς βλέπεις τις σπίθες μέσα στα μάτια τους, αυτές οι σπίθες πηγάζουν μέσα από την καρδιά τους. Μα πόσοι θέλουν να το χαλάσουν αυτό; Από κολλητούς που έχασαν τον κολλητό τους, από φίλες που ζηλεύουν την φίλη τους για κάτι που δεν μπορούν να αποκτήσουν και άλλοι τόσοι παράγωντες. Δυστυχώς τα λόγια τρίτων πλέον μετράνε και μπορούν τα πάντα όλα να κατάστραφουν, από την μία στιγμή στην άλλη... Δεν γίνετε αυτό, σας παρακαλώ αγαπητοί μου καταλάβετε ότι επειδή δεν έχετε αυτό που έχουν εκείνοι, δεν είναι ανάγκη να τους το κλέψετε μέσα από τα χέρια, να σβήσετε αυτή την φλόγα. Και κάθε φορά που μαθαίνω ότι ένα ζευγάρι τόσο ερωτεύμενο χωρίζει και μετά καταλαβαίνει ότι ο,τι και να γίνει, εκείνοι θα είναι μαζί ως το τέλος. Εκείνος και εκείνη, αντίστοιχα και εκείνη με εκείνη και εκείνος με εκείνον. Δεν είναι ντροπή ο έρωτας έτσι δεν είναι;
Γιατί να μην μπορείς να ερωτευτείς στα 14 ή 15; Γιατί πρέπει απλά να ψάχνουμε κάποιο άτομο (δεν θέλω να βάλω κανένα φύλλο στον τοίχο) που να μας θελει μόνο για σαρκική σχέση, το βαρέθηκα. Βαρέθηκα να ψάχνουμε σε πάρτυ κάποιον, κάποια να μας φασωσει και μετά να ξεχαστεί. Γιατί όταν κάποια άτομα, ναι ακόμα και στα 15, ερωτεύονται, δεν είναι παράλογο ή απίθανο είναι αληθινό γιατί να μην πετύχει αυτή η σχέση και να φτάσει ούτε εγώ ξέρω μέχρι που. Α φυσικά, τόσοι βλακες που σχολιάζουν και δεν αντέχουν τα σχόλια και θέλουν να χάλασουν την μαγεία τους... Επειδή τόσες είναι τόσο κακίες που δεν αντέχουν να βλέπουν τους άλλους να έχουν κάτι πιο ουσιώδες. Γιατί πρέπει να είναι παράλογο να ερωτευτείς στα 14; Γιατί πρέπει να θεώρησε παντρεμένος για να νοιάζεσαι για το άτομο σου;
Το ακόμα χειρότερο; Συγγνώμη, πόσους γαλαξίες έχει κάνει μια κοπέλα σε έναν χρόνο; Πόσα χαρέμια έχει δημιουργήσει ένα αγόρι; Μην λέτε πράγματα πολύ νωρίς, πως γίνετε να λες τον άλλον "κόσμο σου" ενώ είστε μια εβδομάδα μαζί; Θεωρητικά για να επιβαιωθεις ότι είσαι ερωτευμένος για τα καλά πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 3 με 4 μήνες, τώρα αν εσύ λες ανά 3 μήνες κάποιον κόσμο σου κάνε έναν γαλαξία. Από την άλλη εάν έχεις την μία πίσω από την άλλη και παίρνεις αυτό που θέλεις και την αφήνεις είσαι κάτι πολύ αναμορστο. Και κάπως έτσι χάνουμε τους έρωτες, τον χρόνο μας...
Ας ζήσουμε λίγο όλοι μας στο 90 να ερωτευτουμε και να γεράσουμε μαζί, να λέμε ερωτεύτηκα και να το εννοούμε... Να λέμε στα εγγόνια μας πως γνωριστήκαμε, πως ήταν ολα αυτά τα χρόνια μαζί... Να κοιτάμε φωτογραφίες και να θυμόμαστε... Να θυμόμαστε τους τσακωμούς μας και να γελάμε... Ας ζήσουμε κάτι ουσιώδες...Αν έχετε κάποια σχέση, αν αγαπιεστε πραγματικά μην το αφήσετε να χαθεί, μην το αφήσετε να καταστραφεί από την παρακμή του κόσμου, προσπαθήστε να κρατήσετε την φλόγα σας... Δείξτε στον άνθρωπο σας ότι το αγαπάτε, ότι είστε μετανιωμένοι για ότι λάθος κάνατε και πείτε τους ότι είστε έτοιμοι να περάσετε τα πάντα μαζί, ότι θα κάνετε τα πάντα για να τον προστατεύστε.
Εσύ που το διαβάζεις, αν κάποιο άτομο κάνει αυτά... Κάντε τα πίσω, ο έρωτας δεν κοστίζει τίποτα απολύτως, δίνει χαμόγελα και θάρρος. Μην είστε τσιγκουνιδες στον έρωτα. Ζητήστε συγγνώμη και κάντε ότι μπορείτε για να κρατήσετε τον έρωτας σας... Τον άνθρωπο σας, το άτομο που σας κάνει να χαμογελάτε ακόμα και στις πιο σκούρες μέρες... Ζήστε το στο επαρκο, δώστε τα όλα για όλα. Η μελωδία του σε αγαπαω είναι η πιο όμορφη όταν την λέτε στον άνθρωπο που αγαπάτε...
Ίσως να είναι και αφιερωμένο, κάνεις δεν θα μάθει 🤫 Αφιερώστε το στον άνθρωπο σας οποίος και να είναι, αγαπήστε χανόμαστε....
VOUS LISEZ
Ο κόσμος που ζούμε
SpiritualitéΟ κόσμος μας, ό,τι κάνουμε και ό,τι πρέπει να αλλάξουμε. Ας ανοίξουμε τα μάτια μας...