Κεφάλαιο 6-Ανδρικό Φύλλο

66 6 0
                                    

Κάναμε μια δημόσια κατακραυγή στο γυναικείο πληθυσμό, και τώρα ήρθε η ώρα για τους άντρες όλων των ηλικιών. Εξαιρούνται φυσικά οι ηλικίες κάτω των 13.
Αρχίζοντας, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι τόσο κακοί και καταστροφικόι όλοι οι άντρες. Υπάρχουν οι εξαιρέσεις, ελάχιστες μεν αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί άντρες είναι σωστοί. Μεγάλα ταλέντα και πάνω από όλα υπεύθυνοι. Άντρες που άλλαξαν τον κόσμο με τον δικό τους τρόπο, με την μουσική τους, την πολιτική τους,την γραφή τους, το μυαλό τους και όλα τα ταλέντα που έχουν βγει στο πέρασμα των χρόνων. Και ερχόμαστε πλέον στην χρόνια 2019 να καταστρέψει τουλάχιστον το μεγαλύτερο ποσοστό ανδρών τα πάντα. Όλες οι ηλικίες φταίνε, χωρίς εξαιρέσεις.
Δεν αναφέρομαι στις προηγούμενες γενιές εφήβων, αλλά στις σημερινές γενιές, την συγκεκριμένη "παρτίδα" όπου πιθανότατα να έχει βγει λίγο ελαττωματική. Τα αγόρια έχοντας ξεφύγει στην εφηβεία με τρομερή αγένεια κάνουν ό,τι τους κατέβει στο κούφιο κεφαλάκι τους. Θα μου πείτε μικρά είναι δεν ξέρουν τι κάνουν,μα ξέρουν τι κάνουν, όταν κάθετε και αντιγράφει δήθεν καλλιτέχνες του δρόμου ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Δεν νομίζω κανένας πατέρας να έμαθε στον γιο του να φέρετε στην κάθε κοπέλα που είναι δίπλα του με ασέβεια,οτι μπορεί να κάνει ότι θέλει μόνο και μόνο επειδή έχει κάτι ανάμεσα στα πόδια του να κρέμεται. Δυστυχώς αρχίζουν τα αγόρια έφηβοι να φέρονται τόσο άσχημα σε πολύ νεαρή ηλικία, καπνίζουν, πίνουν, μεθάνε και το μόνο που ψάχνουν είναι μια τρύπα για να δείξουν το μεγαλείο του ανδρισμού τους και αυτό, ίσως, να καταλήξει σε άσχημες καταστάσεις. Πόσες φορές έχουμε ακούσει βιασμούς από νέους; Και αυτό παίρνει σφαρνα όλα τα αγόρια από ηλικίες 14 μέχρι τουλάχιστον 21.
  Ερχόμαστε τώρα στην ακριβώς προηγούμενη γενιά εφήβων, οι σημερινοί πατεράδες μας. Δυστυχώς πολλοί έχουν μείνει ακόμα στην εποχή τους, στην απόλυτη φαλοκρατια. Ελάχιστοι όμως ευτυχώς μαθαίνουν στα αγόρια τους ότι είναι υπεράνω γιατί έχουν κάτι παραπάνω από τις γυναίκες. Πόσο μάλλον περνάνε μια γερουσία και δεν δέχονται τίποτα το νέο. Ναι αγαπητοί γερουσία του προηγούμενου αιώνα, ναι υπάρχουν gay,lesbians και trans και bisexual, ναι υπάρχει το διαφορετικό και οι περισσότερες χώρες το δέχονται. Συγχωρέστε μας όπου δεν τους σφαγιαζουμαι για να είμαστε καθαροί από τα βακτήρια της κοινωνίας, και αν μου πει κανένας ότι δεν τα έχει ακούσει τουλάχιστον μια φορά από πατέρα ή θείο της προηγούμενης εικοσαετίας λέει ψέματα. Ζούμε στο 2019 και όλα είναι αποδεκτά ας ζήσουμε με αυτό.
  Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο παππούς έχει περισσότερο στυλ από έναν μέσο έφηβο. Αυτή η μόστρα μπλούζες off white, παπούτσια vans και όλα τα brand new ρουχα παπούτσια ακομα και κάλτσες και εσώρουχα, αμήν δηλαδή, που κοστίζουν και 100 ευρώ υπάρχουν στις ντουλάπες του κάθε έφηβου. Για να μην μιλήσω για το τζιν όπου έχει τσακωθεί με την ζώνη, με την κάθε ζώνη και βρίσκετε κάτω από τα οπίσθια τους. Φυσικά καλύπτοντας αυτή την ντροπή φοράνε μπλούζες μέχρι το γόνατο σαν φορέματα. Στην τελική βάλτε όντως φόρεμα,ας τιμήσει άλλος τα παντελόνια σας. Fun fact, στις ανδρικές φυλακές λογω έλλειψης σεξουαλικης επαφής, όταν ένας άντρας θέλει να δηλώσει έτοιμος να δεχτεί κάποια επαφή, κατεβάζει τα παντελόνια του κάτω από τα οπίσθια του. Οπα κάτσε.... Αυτό δεν γίνετε καθημερινά έξω; Αγόρια αρχίστε να φοράτε ζώνες δεν δαγκώνουν.

Ο σωστός ο άντρας δουλεύει σχεδόν πάντα από την μέση και πάνω. Ο ανίκανος άντρας δουλεύει πάντα από την μέση και κάτω.

Μήπως όλα αυτά να σε βάλουν σε σκέψεις;

Ο κόσμος που ζούμε Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora